Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 19 lip 2025, o 05:39




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 sie 2012, o 15:32 

Dołączył(a): 12 paź 2010, o 09:50
Posty: 45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 25
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: SM
Witam wszystkich.

No i udalo się!

VILA przebyła drogę przez Bałtyk (via Gotlandia) i od soboty jest już w Polsce.
Teraz macierzysty port to Żulawki na Szkarpawie.
Trochę prac szkutniczych jest na niej do zrobienia. Poszukuję kontaktów do szkutników specjalizujących sie w drewnie. Chętnie również do amatorów którzy maja takie doświadczenia.
Przynajmniej cześc prac chciałbym wykonac samodzielnie ale po konsultacjach z fachowacami.

Panda 44


Załączniki:
ZDJCIE33.jpg
ZDJCIE33.jpg [ 300.95 KiB | Przeglądane 1169 razy ]
ZDJCIE11.JPG
ZDJCIE11.JPG [ 143.87 KiB | Przeglądane 1169 razy ]
from land to sea.jpg
from land to sea.jpg [ 47.75 KiB | Przeglądane 1169 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 sie 2012, o 16:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2008, o 20:15
Posty: 7584
Lokalizacja: Poznań
Podziękował : 452
Otrzymał podziękowań: 942
Uprawnienia żeglarskie: wystarczające
Panda 44 napisał(a):
VILA przebyła drogę przez Bałtyk (via Gotlandia) i od soboty jest już w Polsce.

Ten pierwszy odcinek prowadziłem ja. Jacht bardzo fajny. Dobrze by było przywrócić mu formę motosailera, bo tak go pierwotnie zaprojektowano.

_________________
Żeglarstwo polega na tym, że pływając całe życie i będąc starym i schorowanym człowiekiem, nigdzie nie dopłynąć.
Krzysztof Chałupczak


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 sie 2012, o 16:50 

Dołączył(a): 12 paź 2010, o 09:50
Posty: 45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 25
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: SM
No wlasnie, mialeś zastrzezenia co do balastu.
Na drugi odcinek lodz zostala dobalastowana ( ok 300 kg) tak ze dzob wyraznie jest bardzij zanurzony niz przed ta operacja.
Pojawil sie pomysl aby na calej dlugosci stepki dolozyc balast od zewnatrz, jako taką gruba na ok. 10 cm "listwę". Wtedy, w porownaniu z wypelnianiem tym samym ciezarem zęzy, stabilnosc lodzi byla by lepsza. Co wy na to?

Panda44


Ostatnio edytowano 21 sie 2012, o 17:57 przez LukasJ, łącznie edytowano 1 raz
Skasowałem dubla.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: silver_stas i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL