Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 23 lip 2025, o 13:36




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 535 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 gru 2012, o 21:32 

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 16:46
Posty: 1818
Lokalizacja: Rumia
Podziękował : 357
Otrzymał podziękowań: 299
Uprawnienia żeglarskie: kpt. jacht.
Katrine napisał(a):
To ja nie wiem co ja przeczytałam w takim razie ale to co przeczytałam brzmiało bardzo mądrze i niewiele z tego rozumiałam.

bu haha :mrgreen:

_________________
pozdro Zbyszek
PUMA 42 S/Y SINE METU
http://www.maxiskippers.pl



Za ten post autor junak73 otrzymał podziękowanie od: Zuzanna
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 21:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2006, o 11:31
Posty: 17563
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2354
Otrzymał podziękowań: 3696
Uprawnienia żeglarskie: ***** ***
skipbulba napisał(a):
szczególnie w kontekście tematu tego wątka :D
Maciejko Okrąglutka, czy chcesz powiedzieć, że Cię mierżą offtopy? :-)
IMHO wątek jest dość pouczający, serio tak go widzę, a że jest pouczający w kilku (-nastu) różnych tematach, to już problem wątku a nie mój :-)

skipbulba napisał(a):
Nie bardzo rozumiem co nas obchodzą statki konwencyjne.
Statki - konwencyjne - obchodzą na o tyle, że mogą nas rozjechać, lub my możemy rozjechać je (to rzadziej).

Natomiast Konwencja (może być po Chińsku) nas żeglarzy dotyczy jak najbardziej i kolokwialnie mówiąc, żeglując na ośmiometrowym jachcie podpadamy pod Konwencję SOLAS (z tym, że nie pod całą a w zasadzie tylko pod niewielki kawałeczek).

Ktoś inny niż Zbieraje, Jaromiry i inne takie wie pod jakie zapisy Konwencji podpadamy?

_________________
Pozdrawiam,
Marek Grzywa


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 21:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2009, o 16:22
Posty: 8654
Lokalizacja: Edinburgh, Scotland
Podziękował : 3582
Otrzymał podziękowań: 2362
Uprawnienia żeglarskie: Sternik morski (no wymieniłam w końcu..)
Podpowiedź, ze w innym wątku kiedyś cytowalismy całość tego, co nas w niej interesuje...

_________________
Pozdrawiam, Monika Matis
http://www.facebook.com/theseanation

My recent thought:
"...pessimist moans about breakdowns, optimist expects it won't break; realist makes it easy to fix..." :D


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 21:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2009, o 01:45
Posty: 9992
Podziękował : 2979
Otrzymał podziękowań: 3355
Uprawnienia żeglarskie: różne....
Katrine napisał(a):
pierdupierdu napisał(a):
Katrine napisał(a):
"statki konwencyjne-są to statki pasażerskie oraz towarowe o ładowności brutto powyżej 300 BRT" - czy to jest źle? jak tak to gdzie jest ten błąd?

1. Jest źle.
2. Ponieważ autor myli pojemność z ładownością - jest nie tylko źle, ale na dodatek bez sensu.
3. Ponieważ zamiast litery "G" autor użył liter "BR" - to jest nawet gorzej jeszcze...

Mam nadzieję, że teraz wiesz już wszystko, całkiem na rurzowo ;)


no coś zaczynam rozumieć:)

a co z tym 500? rozumiem ze 300 (jakiejś jednostki) jest ok?

Nie OK.
I nie ma jednostek.
To tak na początek...
(Ale oblicznie GT jest bajecznie proste:
http://www.prs.pl/__files/parent148/kon_c10_2006.pdf ;) )


Cytuj:
a czemu niektórzy mówią że 500?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Statek_konwencyjny

Bo za szybko czytali konwencję SOLAS? Tu zapomnieli kliknąć tu:
https://www.google.pl/search?q=these+re ... 38&bih=793
Albo z pośpiechu nie trafili tu:
http://www.rya.org.uk/infoadvice/regssa ... OLASV.aspx

A te inne..., no.. COLREG, GMDSS, MARPOL... też niedokładnie czytali.
Znaczy konwencje.
Ale to już wiesz, bo przecie przeczytałaś ;)

_________________
Jaromir Rowiński aka pierdupierdu
Jeżeli masz ochotę komentować takie poglądy, których co prawda nigdy nie wyraziłem, ale które kompletnie bez sensu i z sobie tylko znanej przyczyny usiłujesz mi przypisać - droga wolna. Śmiesznych nigdy dość...


Ostatnio edytowano 30 gru 2012, o 21:47 przez Jaromir, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 21:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2009, o 20:59
Posty: 4269
Podziękował : 94
Otrzymał podziękowań: 172
Uprawnienia żeglarskie: jsm, msm
dobra strzelam
pojemność to jest objętość tak?
ładowność to w kg masa tak?

i to jest pomylone?

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

Dobra poddaje się, nie zrozumiem tego. mam nadzieję że nigdy nikt mnie nie zapyta o tą definicję.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 21:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2009, o 15:04
Posty: 14323
Lokalizacja: Stara Praga
Podziękował : 606
Otrzymał podziękowań: 5397
Katrine napisał(a):
http://pl.wikipedia.org/wiki/Statek_konwencyjny
Kaśka, nie czytaj Wikipedii, bo będziesz miała w głowie glizdy (C) by Smoleń :lol: :lol: :lol:

_________________
Pozdrawiam
Janusz Zbierajewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 21:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2009, o 20:59
Posty: 4269
Podziękował : 94
Otrzymał podziękowań: 172
Uprawnienia żeglarskie: jsm, msm
Zbieraj napisał(a):
Katrine napisał(a):
http://pl.wikipedia.org/wiki/Statek_konwencyjny
Kaśka, nie czytaj Wikipedii, bo będziesz miała w głowie glizdy (C) by Smoleń :lol: :lol: :lol:


No jak książki czytam to też mówisz że jest źle!

a chce tylko definicje znać. w sumie już nie chce jej nawet rozumieć. tylko wiedzieć co mam odpowiedzieć na pytanie co to jest statek konwencyjny. tylko tyle no.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 21:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2011, o 10:05
Posty: 3409
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 255
Otrzymał podziękowań: 309
Uprawnienia żeglarskie: blond bezpatencie
Maar napisał(a):
Ktoś inny niż Zbieraje, Jaromiry i inne takie wie pod jakie zapisy Konwencji podpadamy?
Heh.. W pigułce jest tu: http://www.kulinski.navsim.pl/art.php?id=1867coby nie męczyć szanownego pierdupierdu pisaniem od nowa ;) :mrgreen:

_________________
Narcyza
Nobody's perfect. Call me Nobody.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 21:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2009, o 01:45
Posty: 9992
Podziękował : 2979
Otrzymał podziękowań: 3355
Uprawnienia żeglarskie: różne....
Katrine napisał(a):
Dobra poddaje się, nie zrozumiem tego. mam nadzieję że nigdy nikt mnie nie zapyta o tą definicję.

Myślę, że byłoby ze wszech miar korzystnie, gdybyś następnym razem najpierw sprawdziła czy rozumiesz - a potem dopiero pisała. Zwłaszcza o BRT, GT, pojemności, ładowności, etc, etc...
I jeszcze bardziej fajowo byłoby, gdybyś zanim napiszesz raz jeszcze coś o statkach "konwencyjnych" i "niekonwencyjnych" - zastanowiła się nad słowami Janusza:
Zbieraj napisał(a):
W konwencji SOLAS nie ma definicji statku konwencyjnego!
Dopiero czytając (ze zrozumieniem, a to jest zawsze, cholera, najtrudniejsze) całość - można sobie wykombinować jaki statek, w jakich warunkach i w jakim zakresie podlega konwencji.


Edit: literówki...

_________________
Jaromir Rowiński aka pierdupierdu
Jeżeli masz ochotę komentować takie poglądy, których co prawda nigdy nie wyraziłem, ale które kompletnie bez sensu i z sobie tylko znanej przyczyny usiłujesz mi przypisać - droga wolna. Śmiesznych nigdy dość...


Ostatnio edytowano 30 gru 2012, o 22:11 przez Jaromir, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 22:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2009, o 20:59
Posty: 4269
Podziękował : 94
Otrzymał podziękowań: 172
Uprawnienia żeglarskie: jsm, msm
Przecież mam napisane w książce uwaga cytuje:

"Podział statków:

W systemie GMDSS statki dzielimy na dwie kategorie:
a/ statki konwencyjne- blablabla...."

a teraz mi mówicie że nie ma czegoś takiego jak statki konwencyjne?.... i to ja jestem nienormalna tak....


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 22:06 

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 16:46
Posty: 1818
Lokalizacja: Rumia
Podziękował : 357
Otrzymał podziękowań: 299
Uprawnienia żeglarskie: kpt. jacht.
a wzięłaś może pod uwagę błąd tłumaczenia ??

_________________
pozdro Zbyszek
PUMA 42 S/Y SINE METU
http://www.maxiskippers.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 22:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2009, o 20:59
Posty: 4269
Podziękował : 94
Otrzymał podziękowań: 172
Uprawnienia żeglarskie: jsm, msm
szczerze mówiąc wcześniej nawet nie przyszło mi do głowy że ta nazwa to oznacza że statek podlega pod konwencje jakąś tam...

myślałam że to jest taka nazwa, takiej grupy statków.

no dobra już rozumiem czemu się tak bulwersujecie. To jak nie ma czegoś takiego to nie ma też definicji to problem z głowy;)

Nie mam więcej pytań:)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 22:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2009, o 15:04
Posty: 14323
Lokalizacja: Stara Praga
Podziękował : 606
Otrzymał podziękowań: 5397
pierdupierdu napisał(a):
I jeszcze bardziej fajowo byłoby, gdybyś zanim napiszesz raz jeszcze coś o statkach "konwencyjnych" i "niekonwencyjnych" - zastanowiła się nad słowami Janusza:
Jesteś bezczelny! Takie wymagania???? :lol: :lol: :lol:

_________________
Pozdrawiam
Janusz Zbierajewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 22:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2011, o 10:05
Posty: 3409
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 255
Otrzymał podziękowań: 309
Uprawnienia żeglarskie: blond bezpatencie
Katrine napisał(a):
a teraz mi mówicie że nie ma czegoś takiego jak statki konwencyjne?.
Nie mówią że nie ma. Mówią że nie ma precyzyjnej definicji takowych. Są ale czym są da się określić na podstawie wielu zapisów. :roll:

_________________
Narcyza
Nobody's perfect. Call me Nobody.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 22:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2009, o 15:04
Posty: 14323
Lokalizacja: Stara Praga
Podziękował : 606
Otrzymał podziękowań: 5397
Katrine napisał(a):
i to ja jestem nienormalna tak....
Dziękujemy Wam, Droga Koleżanko. Samokrytyka zawsze była u nas w cenie. :lol: :lol: :lol:

_________________
Pozdrawiam
Janusz Zbierajewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 22:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2009, o 20:59
Posty: 4269
Podziękował : 94
Otrzymał podziękowań: 172
Uprawnienia żeglarskie: jsm, msm
Ej czyli Zawias nie jest statkiem konwencyjnym bo nie ma czegoś takiego, ale statkiem podlegającym pod konwencje to już jest? no bo ma powyżej 18 metrów (jak na moje oko) a Marek napisał że jak się powyżej 18 mertów ma to już się jest?

Dobrze rozumuje czy znowu coś pokręciłam?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 22:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2006, o 11:31
Posty: 17563
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2354
Otrzymał podziękowań: 3696
Uprawnienia żeglarskie: ***** ***
Narjess napisał(a):
Mówią że nie ma precyzyjnej definicji takowych.

Gdzie mówią, że jest NIEPRECYZYJNA?
Gdzie ona - w sensie, że ta definicja statku konwencyjnego - jest?!

Nie pisz, że w blondopedii wikipedii.

_________________
Pozdrawiam,
Marek Grzywa


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 22:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2009, o 20:59
Posty: 4269
Podziękował : 94
Otrzymał podziękowań: 172
Uprawnienia żeglarskie: jsm, msm
Maar napisał(a):
Narjess napisał(a):
Mówią że nie ma precyzyjnej definicji takowych.

Gdzie mówią, że jest NIEPRECYZYJNA?
Gdzie ona - w sensie, że ta definicja statku konwencyjnego - jest?!

Nie pisz, że w blondopedii wikipedii.


str. 10 mojej książki z SRC? ale tam podobno jest zła bo nie ma czegoś takiego:) mam Ci to wytłumaczyć?:P


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 22:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2009, o 15:04
Posty: 14323
Lokalizacja: Stara Praga
Podziękował : 606
Otrzymał podziękowań: 5397
Maar napisał(a):
na ośmiometrowym jachcie
Katrine napisał(a):
a Marek napisał że jak się powyżej 18 mertów ma to już się jest?
Katrine napisał(a):
Dobrze rozumuje czy znowu coś pokręciłam?
Nie, nic nie pokręciłaś! Osiem, osiemnaście, osiemdziesiąt - to przecież jeden ch.., eee... co jo godom, co jo godom... znaczy - wszystko jedno! :lol: :lol: :lol:

_________________
Pozdrawiam
Janusz Zbierajewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 22:32 

Dołączył(a): 31 sie 2010, o 17:20
Posty: 713
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 55
Otrzymał podziękowań: 72
Uprawnienia żeglarskie: jakiś sternik
Katrine napisał(a):
Ej czyli Zawias nie jest statkiem konwencyjnym bo nie ma czegoś takiego, ale statkiem podlegającym pod konwencje to już jest? no bo ma powyżej 18 metrów (jak na moje oko) a Marek napisał że jak się powyżej 18 mertów ma to już się jest?

Dobrze rozumuje czy znowu coś pokręciłam?


A dlaczego nie kliknęłaś w Googla i nie sprawdziłaś jego wymiarów?

Na oko to jest plaster.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 22:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2009, o 15:04
Posty: 14323
Lokalizacja: Stara Praga
Podziękował : 606
Otrzymał podziękowań: 5397
Marian.Kowalski napisał(a):
Na oko to jest plaster.
Nie czepiaj siem! Skąd dentystka ma wiedzieć, co jest na oko? Ona ma wiedzieć, co jest na ząb. :lol:

_________________
Pozdrawiam
Janusz Zbierajewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 22:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2009, o 20:59
Posty: 4269
Podziękował : 94
Otrzymał podziękowań: 172
Uprawnienia żeglarskie: jsm, msm
Zbieraj napisał(a):
Maar napisał(a):
na ośmiometrowym jachcie
Katrine napisał(a):
a Marek napisał że jak się powyżej 18 mertów ma to już się jest?
Katrine napisał(a):
Dobrze rozumuje czy znowu coś pokręciłam?
Nie, nic nie pokręciłaś! Osiem, osiemnaście, osiemdziesiąt - to przecież jeden ch.., eee... co jo godom, co jo godom... znaczy - wszystko jedno! :lol: :lol: :lol:


no dobra to co pokręciłam? a już byłam z siebie taka dumna że pojęłam o co wam chodzi:)

Bo ja zrozumiałam, że są jakieś wytyczne, które statek musi spełnić żeby móc go tak nazwać. I jeśli spełni te wszystkie wytyczne to wtedy podlega pod konwencje tak? ale jest wiele takich punktów jakby ( nie tylko jakiś tonaż brutto) tylko dużo.

tylko jeszcze nie wiem jakie to są wytyczne ale to chyba już zbyt ambitne jak dla mnie.

Niech mi tylko ktoś powie jak to się ma do zawiasa... byłam taka dzielna i próbowałam to zrozumieć! należny mi się nagroda!:)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 22:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2009, o 01:45
Posty: 9992
Podziękował : 2979
Otrzymał podziękowań: 3355
Uprawnienia żeglarskie: różne....
Katrine napisał(a):
Przecież mam napisane w książce uwaga cytuje:

"Podział statków:

W systemie GMDSS statki dzielimy na dwie kategorie:
a/ statki konwencyjne- blablabla...."

a teraz mi mówicie że nie ma czegoś takiego jak statki konwencyjne?.... i to ja jestem nienormalna tak....


A widzisz...
Konwencja GMDSS (czyli rozdział IV SOLAS) reguluje formalne wymagania nie tylko wobec statków. Ona ustala wymagania i sposób certyfikacji wszystkich operatorów radiowych, używających systemy łączności i częstotliwości określone w konwencji - i zobowiązanych tym samym do przestrzegania procedur radiowych regulowanych tą konwencją.
Teraz uwaga! - związane z GMDSS regulaminy ustalają zatem również uprawnienia wymagane do legalnego użytkowania radia na morzu na statkach nie podlegających konwencji GMDSS!
Prawda, że proste - z resztą po co pytam, przecie masz książkę, zdałaś, nawet konwencje czytałaś ;)

_________________
Jaromir Rowiński aka pierdupierdu
Jeżeli masz ochotę komentować takie poglądy, których co prawda nigdy nie wyraziłem, ale które kompletnie bez sensu i z sobie tylko znanej przyczyny usiłujesz mi przypisać - droga wolna. Śmiesznych nigdy dość...


Ostatnio edytowano 30 gru 2012, o 22:46 przez Jaromir, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 22:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2009, o 20:59
Posty: 4269
Podziękował : 94
Otrzymał podziękowań: 172
Uprawnienia żeglarskie: jsm, msm
pierdupierdu napisał(a):
A widzisz...
Konwencja GMDSS (czyli rozdział IV SOLAS) reguluje formalne wymagania nie tylko wobec statków. Ona ustala wymagania i sposób certyfikacji wszystkich operatorów radiowych, używających systemy łączności i częstotliwości określone w konwencji - i zobowiązanych tym samym do przestrzegania procedur radiowych regulowanych tą konwencją.
Teraz uwaga! - związane z GMDSS regulaminy ustalają zatem również uprawnienia wymagane do legalnego użytkowania radia na morzu na statkach nie podlegających konwencji GMDSS!
Prawda, że proste - z resztą po co pytam, przecie czytałaś ;)


po prostu uwielbiam Cię!!!!:D ile razy myślę że już coś zrozumiałam to musisz namieszać:P


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 22:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2009, o 15:04
Posty: 14323
Lokalizacja: Stara Praga
Podziękował : 606
Otrzymał podziękowań: 5397
Katrine napisał(a):
Bo ja zrozumiałam, że są jakieś wytyczne,
Wytyczne, i to jedynie słuszne, dawała nieboszczka Partia (ciesz się, że jej nie poznałaś) :D
Katrine napisał(a):
ylko jeszcze nie wiem jakie to są wytyczne (...)
Niech mi tylko ktoś powie jak to się ma do zawiasa...
Zawias ma tylko jedną wytyczną, od PT Armatora: Chodzić jak najmniej na silniku. :lol: :lol: :lol:

_________________
Pozdrawiam
Janusz Zbierajewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 22:53 

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 16:46
Posty: 1818
Lokalizacja: Rumia
Podziękował : 357
Otrzymał podziękowań: 299
Uprawnienia żeglarskie: kpt. jacht.
Zbieraj napisał(a):
Zawias ma tylko jedną wytyczną, od PT Armatora: Chodzić jak najmniej na silniku.

bo przy tych cenach ... i częstotliwości stacji paliwowych na tych ... no morzach :mrgreen: to zrozumiałe ;)

_________________
pozdro Zbyszek
PUMA 42 S/Y SINE METU
http://www.maxiskippers.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 22:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2009, o 20:59
Posty: 4269
Podziękował : 94
Otrzymał podziękowań: 172
Uprawnienia żeglarskie: jsm, msm
Już nie chce wiedzieć czy Zawias jest statkiem konwencyjnym/czy podlegajacym pod ta konwencje/ czy nie...

W sumie wcale mnie to już nie interesuje. Nie chcecie mi powiedzieć to nie:P


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 22:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2009, o 01:45
Posty: 9992
Podziękował : 2979
Otrzymał podziękowań: 3355
Uprawnienia żeglarskie: różne....
Katrine napisał(a):
Już nie chce wiedzieć czy Zawias jest statkiem konwencyjnym/czy podlegajacym pod ta konwencje/ czy nie...

W sumie wcale mnie to już nie interesuje. Nie chcecie mi powiedzieć to nie:P

Ależ to zostało powiedziane kilka już razy.
Hmmm - a może spróbuj przeczytać?
:-P

_________________
Jaromir Rowiński aka pierdupierdu
Jeżeli masz ochotę komentować takie poglądy, których co prawda nigdy nie wyraziłem, ale które kompletnie bez sensu i z sobie tylko znanej przyczyny usiłujesz mi przypisać - droga wolna. Śmiesznych nigdy dość...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 23:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2011, o 10:05
Posty: 3409
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 255
Otrzymał podziękowań: 309
Uprawnienia żeglarskie: blond bezpatencie
Mission impossible! :evil:

_________________
Narcyza
Nobody's perfect. Call me Nobody.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 gru 2012, o 23:01 
*** Ban ***
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2012, o 00:32
Posty: 2084
Lokalizacja: gdzie zawieje :-)
Podziękował : 455
Otrzymał podziękowań: 766
Uprawnienia żeglarskie: mam
KAsia ale czemu Ty znowu się obrażasz , zabierasz zabawki i udajesz ,że wychodzisz ? :lol:

_________________
Seba

"Są dwie naprawdę bezgraniczne rzeczy - Wszechświat i ludzka głupota; co do Wszechświata nie jestem całkiem pewien. Albert Einstein


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 535 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL