Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 22 cze 2025, o 22:58




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 527 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Następna strona

Które z narzędzi używasz najczęściej?
Pacotool & Zyzio 56%  56%  [ 18 ]
VRTool 9%  9%  [ 3 ]
PPZ, Mybrain, łupanie w kościach, Pawłowem itp. 31%  31%  [ 10 ]
inne 3%  3%  [ 1 ]
Liczba głosów : 32
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 lut 2013, o 08:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2009, o 07:49
Posty: 4953
Lokalizacja: 50°1'N 22°3'E
Podziękował : 191
Otrzymał podziękowań: 114
Uprawnienia żeglarskie: kiper patentowany
Wojtku, nie zrozumiałeś mnie.
Oczywistym jest, że aby liczyć tracka to musi mieć dane... :cool:

Ale masz rację.
On znajduje tylko najszybszą trasę od startu do destinejszyn i tyle. Jak destinejszyn jest dalej niż pozwalam mu analizować, ustawiając za małą wartoś "Up to isochrone" (np. na 72 godziny, a destinejszyn jest na oko gdzieś tak za 120 godzin), to trasa nie uwzględni dziur i sztormów między 72 a 120 godziną. Prognozy mam oczywiście ściągnięte na co najmniej 120 godzin!
Tu jest to pokazane: http://www.tecepe.com.br/nav/vrtool/routing.htm

_________________
Słаwek vel Wąski
"Mаrynаrz powinien być chlujny i mrаwy..."


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 lut 2013, o 09:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2013, o 15:09
Posty: 1172
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 6
Otrzymał podziękowań: 110
Uprawnienia żeglarskie: jsm
Sławek, zrozumiałem, tylko w odpowiedzi odniosłem się do pierwszej części Twojego przesłania.
A to że algorytmy liczące tracki są do bani, w takim ujęciu, to wiadome, nie od dziś. I tak będzie, przynajmniej przez jakiś czas jeszcze...
Bo chyba o to też nam chodzi w żeglarstwie, o ten element nieprzewidywalności i niespodzianki. Nawet w żeglarstwie virtualnym. O!

_________________
Wojtek Musiał


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 09:47 

Dołączył(a): 8 wrz 2010, o 13:36
Posty: 1389
Podziękował : 101
Otrzymał podziękowań: 244
Uprawnienia żeglarskie: kj
Do wierciula to france z reguły przygotowują cały pakiet na dane regaty
http://vrguide.blogspot.com/
Jest też bezpośredni link ze strony PacoTool (VR Guide).

_________________
Pozdrawiam
Krzyś


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 10:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2009, o 07:49
Posty: 4953
Lokalizacja: 50°1'N 22°3'E
Podziękował : 191
Otrzymał podziękowań: 114
Uprawnienia żeglarskie: kiper patentowany
Nooo... takiego czajnika to jeszcze nie widziałam! :evil:
Dodaję linka do Tipsów i Tricksów, a potem biorę siem za tłomaczenie.

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

A widziała pani taki czajnik?
Jak łon, herve numerowany, to zrobił?! :roll:

Spiseeeek!
W taki sposób narożników ścinać nie potrafię. :cry:


Załączniki:
herve_numerowany_4.jpg
herve_numerowany_4.jpg [ 167.28 KiB | Przeglądane 5445 razy ]
herve_numerowany_3.jpg
herve_numerowany_3.jpg [ 138.94 KiB | Przeglądane 5455 razy ]
herve_numerowany_2.jpg
herve_numerowany_2.jpg [ 133.74 KiB | Przeglądane 5455 razy ]
herve_numerowany_1.jpg
herve_numerowany_1.jpg [ 135.35 KiB | Przeglądane 5455 razy ]

_________________
Słаwek vel Wąski
"Mаrynаrz powinien być chlujny i mrаwy..."
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 10:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2013, o 15:09
Posty: 1172
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 6
Otrzymał podziękowań: 110
Uprawnienia żeglarskie: jsm
Wąski napisał(a):
A widziała pani taki czajnik?
Jak łon, herve numerowany, to zrobił?!


Jak poprosisz Pioruna to ci taki numer odstawi, i to w tym samym miejscu.
Tylko się pośpiesz, z prośbami.

Tu chyba tak ma być!

_________________
Wojtek Musiał


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 10:47 

Dołączył(a): 10 mar 2012, o 13:17
Posty: 543
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 29
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Wojtek64 napisał(a):
Wąski napisał(a):
A widziała pani taki czajnik?
Jak łon, herve numerowany, to zrobił?!


Jak poprosisz Pioruna to ci taki numer odstawi, i to w tym samym miejscu.
Tylko się pośpiesz, z prośbami.

Tu chyba tak ma być!


Ale ja nie chcę przez kilka minut jechać w wietrze 9.18, wolę 11.34, więc przeskoczę na rogu :)
Zobacz jak to Wiarciul pokaże, bo masz aktualizacje co 10min.
U siebie nie sprawdzę bo mi padł niedawno komp z wiarciulem, a obecny nie pociągnie raczej :)


Ostatnio edytowano 23 lut 2013, o 10:55 przez Piorun, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 10:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lis 2010, o 21:36
Posty: 2815
Lokalizacja: Napływowy Góral Świętokrzyski
Podziękował : 90
Otrzymał podziękowań: 735
Uprawnienia żeglarskie: byle jaki jachtowy sternik morski
Wąski napisał(a):
Jak łon, herve numerowany, to zrobił?! :roll:

Sławku, ale on tutaj popełnił elementarny błąd. Skręcił przed granicą sektora na kąt 110 i uzyskał 8.6 kn. Gdyby zrobił to zaraz za granicą, to przy tym samym kącie drogi miałby około 13-14kn i w tej samej iteracji byłby dalej. I to jest właśnie ta apteka. :mrgreen:

_________________
Pozdrawiam
Sławek
-----------------
http://www.waligorski.art/liryka.php?litera=b&nazwa=22
"Najważniejsze, że ocean jest duży, a Ameryka dokładnie w poprzek - nie da się nie trafić."


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 11:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2009, o 07:49
Posty: 4953
Lokalizacja: 50°1'N 22°3'E
Podziękował : 191
Otrzymał podziękowań: 114
Uprawnienia żeglarskie: kiper patentowany
Pierwszy post w tym wątku jest dość często aktualizowany. Warto tam czasem zajrzeć.
viewtopic.php?f=46&t=10310&p=121884#p121884

_________________
Słаwek vel Wąski
"Mаrynаrz powinien być chlujny i mrаwy..."


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 11:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lis 2010, o 21:36
Posty: 2815
Lokalizacja: Napływowy Góral Świętokrzyski
Podziękował : 90
Otrzymał podziękowań: 735
Uprawnienia żeglarskie: byle jaki jachtowy sternik morski
Piorun napisał(a):
Ale ja nie chcę przez kilka minut jechać w wietrze 9.18, wolę 11.34, więc przeskoczę na rogu :)

Cały pic właśnie w tym, że on przeskoczył z 11 na 11. A przy tym kącie (110) przy wietrze 9w jest dużo większa prędkość. Ja przeskakiwałem róg sektora 9w z wiatru 11 na 11 przy korzystnym kursie 179, ale jakbym chciał go bardziej ściąć to wolałbym jechać właśnie w sektorze 9.2w. :D

_________________
Pozdrawiam
Sławek
-----------------
http://www.waligorski.art/liryka.php?litera=b&nazwa=22
"Najważniejsze, że ocean jest duży, a Ameryka dokładnie w poprzek - nie da się nie trafić."


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 11:12 

Dołączył(a): 22 gru 2012, o 20:57
Posty: 3857
Podziękował : 441
Otrzymał podziękowań: 754
Uprawnienia żeglarskie: dostateczne plus
Szanowni proszę o wyjaśnienie.
Co tak poruszyło kolegów w tym manewrze.
Osobiście tkwiłem dotąd w przeświadczeniu, że przy ścinaniu liczy się tylko prędkość startowa. Jak rozumiem jest inaczej.
v


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 11:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2009, o 07:49
Posty: 4953
Lokalizacja: 50°1'N 22°3'E
Podziękował : 191
Otrzymał podziękowań: 114
Uprawnienia żeglarskie: kiper patentowany
Pany!!!
Ja już umiem ścinać rogi! :lol: :lol: :lol:

Popatrzcie uważnie na obrazki. Skacząc z kwadrata lewego górnego w prawy dolny, brane są dane z lewego górnego, tak?!
No to zobaczcie jakim kursem on skakał jaką miał prędkość i TWA (sic). I jeszcze ile czasu zajmie mu skok! Wychodzi ponad 14 minut. To jest IMO niewykonalne. :evil:

Albo czegoś nie wiem... :roll:

_________________
Słаwek vel Wąski
"Mаrynаrz powinien być chlujny i mrаwy..."


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 11:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lis 2010, o 21:36
Posty: 2815
Lokalizacja: Napływowy Góral Świętokrzyski
Podziękował : 90
Otrzymał podziękowań: 735
Uprawnienia żeglarskie: byle jaki jachtowy sternik morski
vaginal napisał(a):
Osobiście tkwiłem dotąd w przeświadczeniu, że przy ścinaniu liczy się tylko prędkość startowa.

Tak ale tylko w przypadku pełnej 10 min iteracji. Przy programowaniu masz możliwość zmiany kursu wewnątrz iteracji i od Ciebie zależy czy zmienisz przed czy za granicą sektora. W Paco w górnym prawym rogu jest taki prostokącik gdzie pojawiają się dwie wartości czasu. Górna dotyczy ostatniej minuty w aktualnym wietrze a dolna - pierwszej minuty z wiatrem nowym.
A teraz muszę iść zrobić Wielce Szanownej Małżonce zakupy na niedzielę. :lol: :lol:

_________________
Pozdrawiam
Sławek
-----------------
http://www.waligorski.art/liryka.php?litera=b&nazwa=22
"Najważniejsze, że ocean jest duży, a Ameryka dokładnie w poprzek - nie da się nie trafić."


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 11:23 

Dołączył(a): 10 mar 2012, o 13:17
Posty: 543
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 29
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Bastard napisał(a):
Piorun napisał(a):
Ale ja nie chcę przez kilka minut jechać w wietrze 9.18, wolę 11.34, więc przeskoczę na rogu :)

Cały pic właśnie w tym, że on przeskoczył z 11 na 11. A przy tym kącie (110) przy wietrze 9w jest dużo większa prędkość. Ja przeskakiwałem róg sektora 9w z wiatru 11 na 11 przy korzystnym kursie 179, ale jakbym chciał go bardziej ściąć to wolałbym jechać właśnie w sektorze 9.2w. :D


Ja po prostu wolałem bardziej w dół niż w prawo :)

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

Bastard napisał(a):
Tak ale tylko w przypadku pełnej 10 min iteracji. Przy programowaniu masz możliwość zmiany kursu wewnątrz iteracji i od Ciebie zależy czy zmienisz przed czy za granicą sektora. W Paco w górnym prawym rogu jest taki prostokącik gdzie pojawiają się dwie wartości czasu. Górna dotyczy ostatniej minuty w aktualnym wietrze a dolna - pierwszej minuty z wiatrem nowym.


Dodam tylko że diletanti mogą zmieniać tylko co 10 minut, więc powiedzmy z 2 minuty po zwrocie wjedziesz w nowy sektor i pojedziesz prędkością z nowego sektora przez 8 minut a nie przez całe 10 prędkością ze "starego". Chyba było już wałkowane :)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 11:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2009, o 07:49
Posty: 4953
Lokalizacja: 50°1'N 22°3'E
Podziękował : 191
Otrzymał podziękowań: 114
Uprawnienia żeglarskie: kiper patentowany
Ale jemu iteracja trwała 14 minut i 50 sekund! :evil:

Na pierwszym (umieszczonym przeze mnie) zdjęciu jest kropka z opisem o której zaczął ścinać. Na drugim zdjęciu jest kropka z czasem o której skończył skok. Na trzecim zdjęciu dałem pomiar linijką odległości, czasu, TWA, prędkości i paru innych pierdół, na odcinku między kropkami...

Nic kuźwa z tego nie rozumiem... :roll:

Spisek i tyle. :evil: :evil: :evil:

_________________
Słаwek vel Wąski
"Mаrynаrz powinien być chlujny i mrаwy..."


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 11:34 

Dołączył(a): 22 gru 2012, o 20:57
Posty: 3857
Podziękował : 441
Otrzymał podziękowań: 754
Uprawnienia żeglarskie: dostateczne plus
pewnie było wałkowane
wpis Wąskiego wskazuje, że niedowalkowano

sadzę, że warto ustalić, jak się sprawy maja, np przy ścinaniu narożnika kompletnie bez wiatru
v


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 11:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2009, o 07:49
Posty: 4953
Lokalizacja: 50°1'N 22°3'E
Podziękował : 191
Otrzymał podziękowań: 114
Uprawnienia żeglarskie: kiper patentowany
Piorun, błagam... Jak będziesz miał czas, nie ma pośpiechu, to obejrzyj dokładnie te moje zdjęcia i powiedz, że wszystko jest OK. A potem nie bij, ino wytłumacz.

_________________
Słаwek vel Wąski
"Mаrynаrz powinien być chlujny i mrаwy..."


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 11:38 

Dołączył(a): 10 mar 2012, o 13:17
Posty: 543
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 29
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
A jak w VRT wygląda mój przeskok? Bo skręciłem o 1055 na kurs 176 w starym sektorze i o 1056 na 115 w nowym.

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

Wąski napisał(a):
Ale jemu iteracja trwała 14 minut i 50 sekund! :evil:


Na moje oko to tyle wyszła średnia po prostej w ciągu 10 min. A w tych minutach pojedyńczych to on inaczej pływał był :)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 11:47 

Dołączył(a): 8 wrz 2010, o 13:36
Posty: 1389
Podziękował : 101
Otrzymał podziękowań: 244
Uprawnienia żeglarskie: kj
Piorun napisał(a):
A jak w VRT wygląda mój przeskok? Bo skręciłem o 1055 na kurs 136 w starym sektorze i o 1056 na 115 w nowym.


Załączniki:
Komentarz: Piorun- czerwony track
Waski- biały track

Narożnik-Piorun.PNG
Narożnik-Piorun.PNG [ 20.94 KiB | Przeglądane 5403 razy ]

_________________
Pozdrawiam
Krzyś
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 11:50 

Dołączył(a): 10 mar 2012, o 13:17
Posty: 543
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 29
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Prawdziwe tracki aktualizują się w VR po jakimś czasie. Ten biały jest tego numerowanego Hevre.


Załączniki:
hevre.JPG
hevre.JPG [ 85 KiB | Przeglądane 5401 razy ]


Ostatnio edytowano 23 lut 2013, o 12:03 przez Piorun, łącznie edytowano 1 raz
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 11:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2009, o 07:49
Posty: 4953
Lokalizacja: 50°1'N 22°3'E
Podziękował : 191
Otrzymał podziękowań: 114
Uprawnienia żeglarskie: kiper patentowany
Chyba rozumiem...
Musiał płynąć jakoś tak (te same dane co wcześniej):
Załącznik:
herve_numerowany_5.jpg
herve_numerowany_5.jpg [ 128.84 KiB | Przeglądane 5396 razy ]

Czerwony track to jest track herve'a jaki ja widzę, a żółty, to co przykładowo miał herve zaprogramowane... Jak się popatrzy na czasy w tabelce obok, to żółta trasa trwała 9 minut i 18 sekund (bo tak to narysowałem).
Znaczy da się! :mrgreen:

Zmyliło mnie przekonanie, że w trybie programowania nie można wykonywać skoków, bo jak siem wlezie w kiepski sektor, to siem dostaje kiepskie wiatry.
Wygląda na to, że wiatry są brane tylko z punktów gdzie są zaprogramowane zwroty.

Krzyś, jeśli tak, to fastrygować można też programowo... A kiedyś wywałkowaliśmy tezę, że się nie da... :lol: :lol: :lol:

_________________
Słаwek vel Wąski
"Mаrynаrz powinien być chlujny i mrаwy..."


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 12:01 

Dołączył(a): 10 mar 2012, o 13:17
Posty: 543
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 29
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Tylko, takie najwydajniejsze fastrygowanie to zwroty co 1 minutę, może dwie, zależy od wiatru. Programator starczy na 20 min :)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 12:03 

Dołączył(a): 22 gru 2012, o 20:57
Posty: 3857
Podziękował : 441
Otrzymał podziękowań: 754
Uprawnienia żeglarskie: dostateczne plus
Panie Wąski, czy można ogłosić reguły ścinania dla maluczkich, czy nie?
v


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 12:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lis 2010, o 21:36
Posty: 2815
Lokalizacja: Napływowy Góral Świętokrzyski
Podziękował : 90
Otrzymał podziękowań: 735
Uprawnienia żeglarskie: byle jaki jachtowy sternik morski
Sławku na Twoich trzech zdjęciach w prawym dolnym rogu jest co minutę track pana Herve coś tam. Te dane są nie całkiem widoczne. Jakbyś sięgnął do nich i zobaczył jak w rzeczywistości wyglądała jego droga?

_________________
Pozdrawiam
Sławek
-----------------
http://www.waligorski.art/liryka.php?litera=b&nazwa=22
"Najważniejsze, że ocean jest duży, a Ameryka dokładnie w poprzek - nie da się nie trafić."


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 12:04 

Dołączył(a): 8 wrz 2010, o 13:36
Posty: 1389
Podziękował : 101
Otrzymał podziękowań: 244
Uprawnienia żeglarskie: kj
Wąski wywałkowaliśmy, że się da :)
Herve dojechał kurem ok 179 do końca sektora 11,3/136 i zrobił zwrot na kurs np 96 i wjechał tym kursem w sektor 11,3/185. A wierciul pokazał tracka łącząc początek i koniec iteracji.

_________________
Pozdrawiam
Krzyś


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 12:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lis 2010, o 21:36
Posty: 2815
Lokalizacja: Napływowy Góral Świętokrzyski
Podziękował : 90
Otrzymał podziękowań: 735
Uprawnienia żeglarskie: byle jaki jachtowy sternik morski
Piorun napisał(a):
Tylko, takie najwydajniejsze fastrygowanie to zwroty co 1 minutę, może dwie, zależy od wiatru. Programator starczy na 20 min :)

Też mi się tak kiedyś zdawało. Ale była już dyskusja z Krzysiem i, moim zdaniem, On ma racje, najlepiej jest całymi iteracjami. Ale o tym, że nie można fastrygować programowo to ja pierwsze słyszę.

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

Krzys napisał(a):
A wierciul pokazał tracka łącząc początek i koniec iteracji.
A to stąd ten gupi kurs 110 i prędkość. Ale co z tymi 14,5 min, przecież iteracja trwa 10.

_________________
Pozdrawiam
Sławek
-----------------
http://www.waligorski.art/liryka.php?litera=b&nazwa=22
"Najważniejsze, że ocean jest duży, a Ameryka dokładnie w poprzek - nie da się nie trafić."


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 12:15 

Dołączył(a): 10 mar 2012, o 13:17
Posty: 543
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 29
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
vaginal napisał(a):
Panie Wąski, czy można ogłosić reguły ścinania dla maluczkich, czy nie?
v


To ścinanie to lipa.

W twoim przypadku diletanti. Będziesz chciał sciąć o 1253
I myślisz że popłyniesz tak:
Obrazek

A w rzeczywistości popłyniesz 5 minut w złym wietrze.
Obrazek


Załączniki:
v2.JPG
v2.JPG [ 131.98 KiB | Przeglądane 5633 razy ]
v1.JPG
v1.JPG [ 22.6 KiB | Przeglądane 5633 razy ]

Za ten post autor Piorun otrzymał podziękowanie od: vaginal
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 12:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2009, o 07:49
Posty: 4953
Lokalizacja: 50°1'N 22°3'E
Podziękował : 191
Otrzymał podziękowań: 114
Uprawnienia żeglarskie: kiper patentowany
Krzys napisał(a):
Wąski wywałkowaliśmy, że się da :)
Znaczy, starzeję się... :lol: :lol: :lol:

_________________
Słаwek vel Wąski
"Mаrynаrz powinien być chlujny i mrаwy..."


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 12:23 

Dołączył(a): 22 gru 2012, o 20:57
Posty: 3857
Podziękował : 441
Otrzymał podziękowań: 754
Uprawnienia żeglarskie: dostateczne plus
kumam
w Veluxie było chyba inaczej, pewnie zmienili
zatem ścięcie narożnika z wiatrem 0, ma sens kiedy będziesz w nim max 59 sekund
DZIĘKUJĘ
v


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 12:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2009, o 07:49
Posty: 4953
Lokalizacja: 50°1'N 22°3'E
Podziękował : 191
Otrzymał podziękowań: 114
Uprawnienia żeglarskie: kiper patentowany
Bastard napisał(a):
Ale co z tymi 14,5 min, przecież iteracja trwa 10.
Przenosiłem posty i mogło umknąć.
Da się tak popłynąć, że iteracja trwa 10 minut. Mnie siem udało namalować na tych wiatrach taki przykład: viewtopic.php?f=46&t=10310&start=300#p210860

_________________
Słаwek vel Wąski
"Mаrynаrz powinien być chlujny i mrаwy..."


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lut 2013, o 12:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lis 2010, o 21:36
Posty: 2815
Lokalizacja: Napływowy Góral Świętokrzyski
Podziękował : 90
Otrzymał podziękowań: 735
Uprawnienia żeglarskie: byle jaki jachtowy sternik morski
Wąski napisał(a):
Da się tak popłynąć, że iteracja trwa 10 minut.
Spojrzałem jeszcze raz na te trzy obrazki i w rzeczywistości iteracja miała 10 min. A te 14,50 min. to znów może być jakieś przekłamanie (np czas z przeliczenia rzeczywistej drogi przez tą fałszywą prędkość).

_________________
Pozdrawiam
Sławek
-----------------
http://www.waligorski.art/liryka.php?litera=b&nazwa=22
"Najważniejsze, że ocean jest duży, a Ameryka dokładnie w poprzek - nie da się nie trafić."


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 527 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL