Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 13 lip 2025, o 11:01




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4207 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 141  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 cze 2013, o 17:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2009, o 08:43
Posty: 9782
Lokalizacja: ....zewsząd
Podziękował : 5574
Otrzymał podziękowań: 2184
Uprawnienia żeglarskie: prawo człowieka wolnego
Władza powinna zrobić żegalrzom to co do niej należy. Ale jak na razie, to władza mówi, ze przekop akurat jest za drogi i ja się z tym zgadzam. Prezent chce nam zrobić ktoś, kto na szczęście dla Polski nigdy władzą nie będzie, wiec może sobie gadać, sprzedając nam Niderlandy.
Stara Zientara napisał(a):
Prawdziwy budżetowy koszt "zaludnienia" Zalewu Wiślanego dziesiątkami jachtów, to kilkadziesiąt złotych: drobna zmiana w Ustawie o obszarach morskich.

Dz.U. z 2003 nr 153 poz. 1502 • Brzmienie od 7 marca 2013
USTAWA z dnia 21 marca 1991 r. o obszarach morskich Rzeczypospolitej Polskiej i administracji morskiej

usunąć:
Art. 4. Morskimi wodami wewnętrznymi są:
3) część Zalewu Wiślanego, znajdująca się na południowy zachód od granicy państwowej między Rzecząpospolitą Polską a Federacją Rosyjską na tym Zalewie;

BTW. Może SAJ by się tym zainteresowało?


Szczerze mówiąc nie rozumiem intencji. Według mojej wiedzy nie istnieje żadna istotna różnica w żeglowaniu na morskich wodach wewnętrznych i po wodach śródlądowych, bo jak rozumiem ku temu zmierzałeś?
Po za tym takie wykreślenie "przeniosłoby "Zalew z wód wewnętrznych na morskie. Konwencje też sobie możemy mieć w d... Ty i ja - ale niekoniecznie państwo polskie.
A więc,gdyby to miało jakiś praktyczny sens, to może warto byłoby drążyć temat ale jaki to ma sens?

_________________
Jestem tylko szarym człowiekiem
www.armator-i-skipper.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 cze 2013, o 17:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2009, o 08:43
Posty: 9782
Lokalizacja: ....zewsząd
Podziękował : 5574
Otrzymał podziękowań: 2184
Uprawnienia żeglarskie: prawo człowieka wolnego
Grams, Wojtek jest Stara Zientara, a nie Zientara.

_________________
Jestem tylko szarym człowiekiem
www.armator-i-skipper.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 cze 2013, o 17:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 13164
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3100
Otrzymał podziękowań: 2697
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Seagrams napisał(a):
szamoczesz się, przeskakujesz z tematu na temat.
Sam się błąkasz po omacku, a temat jest jeden.

Po zmianie w ustawie przestaną na Zalewie obowiązywać idiotyczne przepisy rodem z PRL-u, a zaczną takie, jak na wszystkich jeziorach. Żeglarzy przestaną straszyć bosmani portów, bo zajmą się wydawaniem kluczy do kibli i pobieraniem za to opłat. W ich biurach portowych będzie można wtedy urządzić sanitariaty i prysznice. To ostatnie już na koszt lokalnych przedsiębiorców. Mazury dawno są przepełnione, a wyjcie na Zalew bardziej hamują morskie ograniczenia niż jakiś przekop.

Przekop jest potrzebny politykom. Żeglarzom potrzebne są przyjazne przepisy. A gdy już ktoś zechce pożeglować po morzu, to popłynie Szkarpawą, a nie przekopem.

Błędem jest bowiem twierdzenie, że przekop jest potrzebny, aby żeglarze mogli się dostać na Zalew. Dla normalnych morskich jachtów jest tam za płytko. Naturalnym kierunkiem rozwoju jest wychodzenie żeglarzy, którym się Zalew znudzi lub stanie się zbyt mały, na morze. Do tego przekop jest zbędny. Rozwój regionu przez przekop będzie opóźniony, a nawet być może zahamowany, bo pieniądze zostaną utopione w mule, a kolejnych nie będzie.

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

Colonel napisał(a):
Po za tym takie wykreślenie "przeniosłoby "Zalew z wód wewnętrznych na morskie
Przeniosło by do wód śródlądowych.

Colonel napisał(a):
Według mojej wiedzy nie istnieje żadna istotna różnica w żeglowaniu na morskich wodach wewnętrznych i po wodach śródlądowych, bo jak rozumiem ku temu zmierzałeś?
Inne przepisy dotyczące żeglarstwa. Np. uprawnienia żeglarza, wymaganie KB od jachtów czarterowych, panoszenie się bosmanów itp.

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 cze 2013, o 18:04 

Dołączył(a): 8 paź 2012, o 13:29
Posty: 321
Lokalizacja: mała wioska rybacka między Oksywiem a Orłowem
Podziękował : 56
Otrzymał podziękowań: 46
Uprawnienia żeglarskie: żeglarz jachtowy
Ustawa o Obszarach Morskich została przyjęta, jak PRL-u dawno już nie było, tylko chyba Ty jako jedyny tego nie zauważyłeś. Jeżeli uważasz, ze zmianamy w ustawach wywołaja bardziej przyjazne nastawienie Bosmanów do żeglarzy, to ja Ci gratuluję dobrego samopoczucia. Wytłumacz w końcu, jak chłop krowie na miedzy, jak za pare dyszek zaludnić Zalew Wiślany dziesiątkami jachtów?
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 cze 2013, o 18:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 13164
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3100
Otrzymał podziękowań: 2697
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Seagrams napisał(a):
Wytłumacz w końcu, jak chłop krowie na miedzy
Nie chce mi się.

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 cze 2013, o 18:21 

Dołączył(a): 8 paź 2012, o 13:29
Posty: 321
Lokalizacja: mała wioska rybacka między Oksywiem a Orłowem
Podziękował : 56
Otrzymał podziękowań: 46
Uprawnienia żeglarskie: żeglarz jachtowy
A może za parę dyszek tak poprostu nie da rady?
Pozdrawiam.


Ostatnio edytowano 22 cze 2013, o 18:37 przez Seagrams, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 cze 2013, o 18:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2009, o 08:43
Posty: 9782
Lokalizacja: ....zewsząd
Podziękował : 5574
Otrzymał podziękowań: 2184
Uprawnienia żeglarskie: prawo człowieka wolnego
Grams,Stara Zientara wyjaśnił. To że się z Nim nie całkiem zgadzam to rzecz osobna.
A jeśłi nie wiesz, ze na wodach śródlądowych NIE ma bosmanów, to zgłoś się na korepetycje. Bierzemy 360 ojro za godzinę. Plus VAT.

_________________
Jestem tylko szarym człowiekiem
www.armator-i-skipper.pl



Za ten post autor Colonel otrzymał podziękowanie od: Seagrams
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 cze 2013, o 19:52 

Dołączył(a): 8 paź 2012, o 13:29
Posty: 321
Lokalizacja: mała wioska rybacka między Oksywiem a Orłowem
Podziękował : 56
Otrzymał podziękowań: 46
Uprawnienia żeglarskie: żeglarz jachtowy
Colonel, Stara Zientara niczego mi nie wyjaśnił. Nie mieszajmy polityki z żeglarstwem. Mam nadzieję, że przekop kiedyś powstanie i będzie szasą dla rozwoju całego regionu. Przy okazji skorzystają żeglarze. Tylko czekam na wiadomość, że kiedyś któryś z doświadczonych kapitanów odmówi przejscia np. "Kapitanem Borchardem" np. przez śluzę w Skowronkach w drodze np. na uroczyste obchody Dni Morza w Elblągu w proteście przeciwko marnotrawieniu funduszy publicznych w ubiegłych latach.
Na śródlądziu nie ma bosmanów? :-? W zeszłym roku jeszcze byli ;)
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 cze 2013, o 01:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 13164
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3100
Otrzymał podziękowań: 2697
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Seagrams napisał(a):
Na śródlądziu nie ma bosmanów? :-? W zeszłym roku jeszcze byli ;)
Trzeba czasem wyjść z domu, żeby odróżnić bosmana (gospodarza przystani) od Bosmana <baczność> Najważniejszego Urzędnika Urzędu Morskiego <spocznij>.
:rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 cze 2013, o 07:43 

Dołączył(a): 27 lis 2011, o 22:03
Posty: 3355
Podziękował : 212
Otrzymał podziękowań: 390
Uprawnienia żeglarskie: nikt
Colonel napisał(a):
[...]I wszystko to można zapewnić,za 1/20 kosztów przekopywania przekopu. Więc ja wolę przeznaczyć 20 razy mniej moich (publicznych) pieniędzy na "to wszystko", bo uważam, ze nie stac nas na Przekop.
Jeden akwen, jeden port, jedno żeglarstwo ;)
Stara Zientara napisał(a):
Ale żeglarzom wystarczy udrożnienie Szkarpawy (droga niezależna od pogody) za ok. 50-70 mln. Wybudowanie przekopu, który będzie się zapiaszczał (jak powstała mierzeja?) i zamulał (geologia dna Zalewu), a na dodatek przy sztormowej pogodzie będzie nieczynny, skróci drogę na Zalew od 2 do 6 godzin (zależnie od punktu początkowego).

Czy jestem w błędzie sądząc, że droga z Zalewu do morza wynosi 25km? Długość samej Szkaprawy to 16km.
Czy dobrze rozumiem, że kapitanowie i armatorzy statków - barek wolą pływać krętymi rzekami niż krótkim prostym kanałem?
Czy dobrze rozumie, że informacje o zamykaniu jakichś śluz w okolicach Gdańska to plotki?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 cze 2013, o 09:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2009, o 08:43
Posty: 9782
Lokalizacja: ....zewsząd
Podziękował : 5574
Otrzymał podziękowań: 2184
Uprawnienia żeglarskie: prawo człowieka wolnego
Jacek Woźniak napisał(a):
Czy dobrze rozumiem, że kapitanowie i armatorzy statków - barek wolą pływać krętymi rzekami niż krótkim prostym kanałem?

Dobrze rozumiesz. A ile tych barek będzie pływało i po kiego?

Jacek Woźniak napisał(a):
Czy dobrze rozumie, że informacje o zamykaniu jakichś śluz w okolicach Gdańska to plotki?

Jak były remonty toje zamykano. Teraz mamy przed sobą kilkadziesiąt lat do następnych remontów. A most zwodzony i śluza (albo co najmniej wrota sztormowe w Przekopie nie będą zamykane?

Seagrams napisał(a):
Nie mieszajmy polityki z żeglarstwem.

Prezes pewnej partii nie czyta tego forum, więc Twój apel jest bez sensu.

_________________
Jestem tylko szarym człowiekiem
www.armator-i-skipper.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 cze 2013, o 16:50 

Dołączył(a): 27 lis 2011, o 22:03
Posty: 3355
Podziękował : 212
Otrzymał podziękowań: 390
Uprawnienia żeglarskie: nikt
Colonel napisał(a):
Dobrze rozumiesz. A ile tych barek będzie pływało i po kiego?

To, że ja podobnie jak Ty nie mamy na to pomysłu oznacza, że inni nie mają?
Colonel napisał(a):
Jak były remonty toje zamykano. Teraz mamy przed sobą kilkadziesiąt lat do następnych remontów. A most zwodzony i śluza (albo co najmniej wrota sztormowe w Przekopie nie będą zamykane?

No to samo stwierdził Wojtek więc nie bardzo rozumiem... Ale tak z ciekawości spojrzałem
http://www.rzgw.gda.pl/?mod=content&path=2,9,47
Colonel napisał(a):
Prezes pewnej partii nie czyta tego forum, więc Twój apel jest bez sensu.
Apel jak najbardziej ma sens bo mamy do czynienia z postępowaniem uznającym każdy pomysł innej partii za głupi.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 cze 2013, o 20:03 

Dołączył(a): 27 lis 2011, o 22:03
Posty: 3355
Podziękował : 212
Otrzymał podziękowań: 390
Uprawnienia żeglarskie: nikt
Zrobiłem małe doświadczonko. Na mapie wbiłem igłę cyrkla w Wisłę, tam gdzie zaczyna się Szkaprawa a ołówek rozciągnąłem aż do jej ujścia na Zalewie. Następnie zatoczyłem okręg... :mrgreen: :-P


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 cze 2013, o 23:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2009, o 01:45
Posty: 9992
Podziękował : 2979
Otrzymał podziękowań: 3355
Uprawnienia żeglarskie: różne....
Stara Zientara napisał(a):
Konwencje międzynarodowe g... mają do tego, czy polska ustawa uzna jakąś kałużę za wody morskie, czy śródlądowe.

Zapis w ustawie o polskich obszarach morskich jest akurat realizacją postanowień Międzynarodowej Konwencji Prawa Morza zawartej w Montego Bay.
A Ty nie proponowałeś uznania Zalewu za wody śródlądowe - co samo w sobie byłoby bardzo dobrym pomysłem - a tylko wykreślenie Zalewu z katalogu akwenów uznawanych za polskie morskie wody wewnętrzne.

Osobiście też wolałbym by Zalew zaliczony był formalnie do wód śródlądowych i wyjęty spod władzy przepisów dotyczących obszarów morskich oraz sobiepaństwa urzędasów morskich. Ale samo wykreślenie Zalewu w ustawowej wyliczanki - to mało... Trzeba by jednocześnie jednoznacznie (choć wbrew genezie i geografii) poddać ten akwen pod władzę przepisów dotyczących wód śródlądowych...

BTW - sprawą.... interesowano się. Odzewu wśród parlamentarzystów na temat "odmorszczenia" Zalewu nie odnotowano.
Rozumiem, że proponujesz SAJ wystąpienie z oficjalną inicjatywą, o której wiadomo tyle, że na pewno zostanie oficjalnie olana? Hmmm... a zostało coś kiedykolwiek załatwione w taki sposób?

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

Stara Zientara napisał(a):
Błędem jest bowiem twierdzenie, że przekop jest potrzebny, aby żeglarze mogli się dostać na Zalew. Dla normalnych morskich jachtów jest tam za płytko. Naturalnym kierunkiem rozwoju jest wychodzenie żeglarzy, którym się Zalew znudzi lub stanie się zbyt mały, na morze. Do tego przekop jest zbędny. Rozwój regionu przez przekop będzie opóźniony, a nawet być może zahamowany, bo pieniądze zostaną utopione w mule, a kolejnych nie będzie.

A tu pan szanowny ma rację w 100%.

_________________
Jaromir Rowiński aka pierdupierdu
Jeżeli masz ochotę komentować takie poglądy, których co prawda nigdy nie wyraziłem, ale które kompletnie bez sensu i z sobie tylko znanej przyczyny usiłujesz mi przypisać - droga wolna. Śmiesznych nigdy dość...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 cze 2013, o 00:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2009, o 01:45
Posty: 9992
Podziękował : 2979
Otrzymał podziękowań: 3355
Uprawnienia żeglarskie: różne....
Colonel napisał(a):
Prezes pewnej partii nie czyta tego forum, więc Twój apel jest bez sensu.

Prezes to nawet Elbląga od innych miejsc na ziemi nie odróżnia...:
http://www.tvn24.pl/pomorze,42/w-hasle- ... 33823.html

_________________
Jaromir Rowiński aka pierdupierdu
Jeżeli masz ochotę komentować takie poglądy, których co prawda nigdy nie wyraziłem, ale które kompletnie bez sensu i z sobie tylko znanej przyczyny usiłujesz mi przypisać - droga wolna. Śmiesznych nigdy dość...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 cze 2013, o 11:11 

Dołączył(a): 8 paź 2012, o 13:29
Posty: 321
Lokalizacja: mała wioska rybacka między Oksywiem a Orłowem
Podziękował : 56
Otrzymał podziękowań: 46
Uprawnienia żeglarskie: żeglarz jachtowy
Zgadzam się, że przekop nie jest potrzebny żeby żeglarze mogli dostać się na zalew. Jednak głównym celem budowy przekopu jest umożliwienie małym statkom dostępu do portu w Elblągu, który leży odłogiem. Żeglarze skorzystają na tym "przy okazji". No chyba że w proteście przeciwko czemuś lub komuś nie będą z niego korzystać.


Ostatnio edytowano 24 cze 2013, o 11:29 przez Seagrams, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 cze 2013, o 11:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2006, o 18:19
Posty: 2986
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 422
Otrzymał podziękowań: 1060
Uprawnienia żeglarskie: sternik morski
Seagrams napisał(a):
Jednak głównym celem budowy przekopu jest umożliwienie małym statkom dostępu do portu w Elblągu, który leży odłogiem.


I co te statki mają wozić do i z tego portu w Elblągu?
Ja tam na portach i przeładunkach to się nie znam, więc może mi uświadomisz jakie to lobby spedytorów walczy o ten przekop? Dla kogo on jest niezbędny? Bo o tym, że dla polityków to wiem, no ale dla kogo jeszcze?

_________________
Pozdrowienia Jurek "Jurmak" Makieła


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 cze 2013, o 11:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 paź 2011, o 16:40
Posty: 4699
Podziękował : 222
Otrzymał podziękowań: 759
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
A ja tak z czystej ciekawości, mam 2 pytanka:
1. Czy to nie działa w ten sposób, że jak już będzie dostęp do portu, to i coś do wożenia się znajdzie?
2. Ile właściwie jest tego Zalewu do pływania? Po naszej stronie to jakieś 300km2, ale chyba do granicy nie można się zbliżać za bardzo? Zaznaczam, że nie ironizuję, nawet 100 to jest coś, o co warto powalczyć.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 cze 2013, o 11:33 

Dołączył(a): 5 paź 2012, o 15:48
Posty: 2453
Podziękował : 563
Otrzymał podziękowań: 545
Uprawnienia żeglarskie: sernik morski gotowany
Jurmak napisał(a):
Ja tam na portach i przeładunkach to się nie znam,
:rotfl:
Ja tak z innej beczki:
Ile jachtów jest na Zalewie Wiślanym, a ile przybędzie realnie po powstaniu przekopu?
Bo jeżeli zafantazjujemy, że jest tam aktualnie 1000 (a co mi tam niech mają ;) ) jachtów, to po przekopie będzie ich 2000? Mamy tyle jachtów polskich jachtów pływających po Morzu Bałtyckim?
Kiedy wzrost aktywności żeglarkiej zamortyzuje inwestycję i koszty jej utrzymania?

_________________
Miłego dnia :)
Pozdrawiam
Waldi


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 cze 2013, o 11:37 

Dołączył(a): 8 paź 2012, o 13:29
Posty: 321
Lokalizacja: mała wioska rybacka między Oksywiem a Orłowem
Podziękował : 56
Otrzymał podziękowań: 46
Uprawnienia żeglarskie: żeglarz jachtowy
Jurmak napisał(a):

I co te statki mają wozić do i z tego portu w Elblągu?


Jak budowano port w Gdyni, to też padały podobne pytania.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 cze 2013, o 11:39 

Dołączył(a): 5 paź 2012, o 15:48
Posty: 2453
Podziękował : 563
Otrzymał podziękowań: 545
Uprawnienia żeglarskie: sernik morski gotowany
Seagrams napisał(a):
Jak budowano port w Gdyni, to też padały podobne pytania.

Wtedy nie było Googli :mrgreen:

_________________
Miłego dnia :)
Pozdrawiam
Waldi


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 cze 2013, o 11:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2006, o 18:19
Posty: 2986
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 422
Otrzymał podziękowań: 1060
Uprawnienia żeglarskie: sternik morski
Sąsiad napisał(a):
1. Czy to nie działa w ten sposób, że jak już będzie dostęp do portu, to i coś do wożenia się znajdzie?


Nie... no oczywiście kto bogatemu zabroni wywalić kupę milionów a potem zobaczymy co będzie...
W domu też tak planujesz budżet?

_________________
Pozdrowienia Jurek "Jurmak" Makieła


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 cze 2013, o 11:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 08:57
Posty: 12576
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 1767
Otrzymał podziękowań: 4260
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Seagrams napisał(a):
Jak budowano port w Gdyni, to też padały podobne pytania.


Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że te sytuacje "trochę" się różnią?

_________________
Strona jachtu: http://www.zpokladu.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 cze 2013, o 11:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 paź 2011, o 16:40
Posty: 4699
Podziękował : 222
Otrzymał podziękowań: 759
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Jurmak napisał(a):
W domu też tak planujesz budżet?

A można inaczej? Ryzyko to podstawa powodzenia ;)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 cze 2013, o 11:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 13164
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3100
Otrzymał podziękowań: 2697
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Sąsiad napisał(a):
jak już będzie dostęp do portu, to i coś do wożenia się znajdzie?
Co się wozi do Łeby, Ustki, Darłowa, Kołobrzegu, Mrzeżyna, Dziwnowa, Stepnicy, Trzebieży i Nowego Warpna?

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 cze 2013, o 12:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 paź 2011, o 16:40
Posty: 4699
Podziękował : 222
Otrzymał podziękowań: 759
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Wojtuś, błagam, a skąd mam wiedzieć? Jakbym wiedział, to bym nie pytał.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 cze 2013, o 12:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 13164
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3100
Otrzymał podziękowań: 2697
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Pytanie było retoryczne - port nie wystarczy, żeby coś wozić. :rotfl:

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 cze 2013, o 12:35 

Dołączył(a): 27 lis 2011, o 22:03
Posty: 3355
Podziękował : 212
Otrzymał podziękowań: 390
Uprawnienia żeglarskie: nikt
Stara Zientara napisał(a):
Pytanie było retoryczne - port nie wystarczy, żeby coś wozić. :rotfl:
To po co je pogłębiają utrzymują infrastrukturę, administrację i na co tam jeszcze z Naszych Podatków pieniądze, idą? :-P ;) Niech se rybacy i wędkarze utrzymują... ;)

I jeszcze jedno o tym co żeglarzom bliższe. Droga poprzez Szkaprawę i Wisłę ma długość ok 35km, długość przekopu ma mieć ok 1km (?) Jeśli Ktoś twierdzi, że "bliżej" na morze kanałami niż przekopem to naprawdę trudno mówić o wzajemnym zrozumieniu.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 cze 2013, o 12:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2006, o 18:19
Posty: 2986
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 422
Otrzymał podziękowań: 1060
Uprawnienia żeglarskie: sternik morski
Sąsiad napisał(a):
A można inaczej? Ryzyko to podstawa powodzenia


Acha... to dlatego bierzesz kredyt kupujesz ciężarówkę no bo jak już bedziesz miał ciężarówkę to przecież towar do wożenia się znajdzie...

_________________
Pozdrowienia Jurek "Jurmak" Makieła


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 cze 2013, o 12:43 

Dołączył(a): 27 lis 2011, o 22:03
Posty: 3355
Podziękował : 212
Otrzymał podziękowań: 390
Uprawnienia żeglarskie: nikt
Ale też nie można twierdzić: nie kupuj ciężarówki bo nie masz zamówień na najbliższe lata.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4207 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 141  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL