Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 21 lip 2025, o 16:38




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 paź 2014, o 17:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2009, o 15:04
Posty: 14323
Lokalizacja: Stara Praga
Podziękował : 606
Otrzymał podziękowań: 5397
Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju opracowało projekt zmian do Ustawy.
I chce konsultacji społecznych.
No to macie i konsultujcie:
Załącznik:
Ustawa o bezpieczenstwie morskim_projekt (1).pdf [205.84 KiB]
Pobrane 339 razy
Załącznik:

_________________
Pozdrawiam
Janusz Zbierajewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 paź 2014, o 17:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2008, o 17:28
Posty: 2056
Lokalizacja: Nowa Zelandia
Podziękował : 779
Otrzymał podziękowań: 1679
Uprawnienia żeglarskie: nie posiadam
Moim zdaniem szansa na wprowadzenie nowelizacji jest równa zeru!!!

Episkopat się nie zgodzi chociażby z powodu proponowanej zmiany art. 5 ust. 10a
- Są tam zagnieżdżone dwie cyfry 6 i 9 w konfiguracji mogącej sugerować rozwiązłość seksualną, nie wskazującą jednoznacznie, że chodzi tu o kat osób różnopłciowych. Żeby tam chociaż jakiś malutki przecinek wstawili (pomiędzy) to jeszcze można by bronić się , że chodzi o rodzinę, lub cóś w tym rodzaju, a tak... dupa panie.

Art. 8 ust. 8 - Jest zamachem na suwerenność państwa polskiego. Zmusza ministra do donoszenia obcym mocarstwom. Polska dla Polaków. Ileż tam konwencji i dyrektyw unijnych. Nic z tego nie będzie. :-(

Przecież to wszytko robione jest głównie po to, żeby kasa leciała dla kolesi.

Proszę o dalszą analizę Ins'a i Sajmona.

_________________
Marek (dawniej Jeanneau - wszystko się kiedyś kończy)
Czas ruszać. www.newkate.com



Za ten post autor -O- otrzymał podziękowania - 3: Były user, Maar, Marian Strzelecki
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 paź 2014, o 18:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2006, o 11:31
Posty: 17563
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2354
Otrzymał podziękowań: 3696
Uprawnienia żeglarskie: ***** ***
Jeanneau napisał(a):
Proszę o dalszą analizę Ins'a i Sajmona.
Panie Tereszewski, zasadziliście się na kaskę i lody chcecie kręcić na forumowych dyskusjach? Niech Pan pamięta, że genderysta rymuje się z faszysta, postempowy* pedale! :-)

:rotfl:

[*] (-: לא PAC!

_________________
Pozdrawiam,
Marek Grzywa


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 paź 2014, o 18:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2008, o 17:28
Posty: 2056
Lokalizacja: Nowa Zelandia
Podziękował : 779
Otrzymał podziękowań: 1679
Uprawnienia żeglarskie: nie posiadam
Maar napisał(a):
postempowy* pedale!

Bardzo sobie wypraszam.
Tylko nie postępowy, kurna.
Jestem konserwatystą. :lol:

_________________
Marek (dawniej Jeanneau - wszystko się kiedyś kończy)
Czas ruszać. www.newkate.com


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 paź 2014, o 19:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2006, o 11:31
Posty: 17563
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2354
Otrzymał podziękowań: 3696
Uprawnienia żeglarskie: ***** ***
Czym się różni zatrudnienie od zaangażowania dla określonych potrzeb?

pasażer – należy przez to rozumieć każdą osobę, z wyjątkiem:
a) kapitana i członków załogi lub innych osób zatrudnionych w jakimkolwiek
charakterze na statku lub zaangażowanych na statku dla jego potrzeb,

_________________
Pozdrawiam,
Marek Grzywa


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 paź 2014, o 19:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 13170
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3101
Otrzymał podziękowań: 2698
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Maar napisał(a):
Czym się różni zatrudnienie od zaangażowania dla określonych potrzeb?
Bosman jest zatrudniony, a klient obsługujący ster lub żagle jest zaangażowany dla potrzeb statku.

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 paź 2014, o 19:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2006, o 11:31
Posty: 17563
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2354
Otrzymał podziękowań: 3696
Uprawnienia żeglarskie: ***** ***
„Art. 22a. 1. Jacht morski może być eksploatowany w oparciu o opracowaną przez
armatora instrukcję bezpieczeństwa jachtu morskiego.

Znaczy się tak - jacht nie posiadający KB powinien posiadać podpisaną przez armatora i zaakceptowaną przez armatora instrukcję bezpieczeństwa, którą powinien przygotować armator.

Noszzz mać.

_________________
Pozdrawiam,
Marek Grzywa



Za ten post autor Maar otrzymał podziękowanie od: Ryś
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 paź 2014, o 19:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2008, o 20:15
Posty: 7584
Lokalizacja: Poznań
Podziękował : 452
Otrzymał podziękowań: 942
Uprawnienia żeglarskie: wystarczające
Maar napisał(a):
Jacht morski może

Maar napisał(a):
powinien posiadać podpisaną przez armatora

A rozróżniasz słowa "może" i" powinien" ?
Bo dla mnie "może" tzn nie jest to obowiązkowe, a słowo "powinien" znaczy, że taki obowiązek jest.

_________________
Żeglarstwo polega na tym, że pływając całe życie i będąc starym i schorowanym człowiekiem, nigdzie nie dopłynąć.
Krzysztof Chałupczak


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 paź 2014, o 19:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2006, o 11:31
Posty: 17563
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2354
Otrzymał podziękowań: 3696
Uprawnienia żeglarskie: ***** ***
Cape napisał(a):
A rozróżniasz słowa "może" i" powinien" ?
W sensie, że jacht może być eksploatowany, ale nie musi? :-)

_________________
Pozdrawiam,
Marek Grzywa


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 paź 2014, o 19:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 13170
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3101
Otrzymał podziękowań: 2698
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Maar napisał(a):
Cape napisał(a):
A rozróżniasz słowa "może" i" powinien" ?
W sensie, że jacht może być eksploatowany, ale nie musi? :-)
Obawiam się, że taka będzie interpretacja urzędasów.

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 paź 2014, o 19:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2006, o 11:31
Posty: 17563
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2354
Otrzymał podziękowań: 3696
Uprawnienia żeglarskie: ***** ***
Stara Zientara napisał(a):
Obawiam się, że taka będzie interpretacja urzędasów.
Wiem, że taka jest :-(

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

Ale artykuł 22a i wynikające z niego kwity tworzone przez armatorów nie będą stanowiły problemu przecież!

Na stronie http://glosuj-na-PO.org.pl będzie baza danych z gotowymi instrukcjami i każdy będzie sobie mógł wydrukować gotowca.

:-)

_________________
Pozdrawiam,
Marek Grzywa


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 paź 2014, o 19:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2008, o 20:15
Posty: 7584
Lokalizacja: Poznań
Podziękował : 452
Otrzymał podziękowań: 942
Uprawnienia żeglarskie: wystarczające
Maar napisał(a):
Art. 22a. 1. Jacht morski może być eksploatowany w oparciu o opracowaną przezarmatora instrukcję bezpieczeństwa jachtu morskiego

Maar napisał(a):
W sensie, że jacht może być eksploatowany, ale nie musi

W sensie, że armator może (ale nie musi) opracować własną instrukcję (która oczywiście nie może być sprzeczna z ustawą).
Ja w tym widzę sens.

_________________
Żeglarstwo polega na tym, że pływając całe życie i będąc starym i schorowanym człowiekiem, nigdzie nie dopłynąć.
Krzysztof Chałupczak


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 paź 2014, o 19:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2009, o 15:04
Posty: 14323
Lokalizacja: Stara Praga
Podziękował : 606
Otrzymał podziękowań: 5397
Maar napisał(a):
W sensie, że jacht może być eksploatowany, ale nie musi?
Stara Zientara napisał(a):
Obawiam się, że taka będzie interpretacja urzędasów.
Maar napisał(a):
Wiem, że taka jest
To by było pół biedy. Obawiam się, że taki zapis będzie interpretowany jako:

Jacht morski może być eksploatowany... (jeśli ma).... opracowaną przez
armatora instrukcję bezpieczeństwa jachtu morskiego.

_________________
Pozdrawiam
Janusz Zbierajewski



Za ten post autor Zbieraj otrzymał podziękowanie od: SKoper
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 paź 2014, o 19:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 13170
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3101
Otrzymał podziękowań: 2698
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Znowu ubędzie jachtów pod polską banderą...

Ale może urzędnikom o to chodzi, żeby im dupy nie zawracać.

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 paź 2014, o 19:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2008, o 17:28
Posty: 2056
Lokalizacja: Nowa Zelandia
Podziękował : 779
Otrzymał podziękowań: 1679
Uprawnienia żeglarskie: nie posiadam
Zbieraj napisał(a):
Jacht morski może być eksploatowany... (jeśli ma).... opracowaną przez
armatora instrukcję bezpieczeństwa jachtu morskiego.

Też tak to czytam.
Może być eksploatowany, pod warunkiem, że ma...

Stara Zientara napisał(a):
Znowu ubędzie jachtów pod polską banderą...

Dlaczego?
Ja chętnie opracuję instrukcję.
Pytanie, kto ją będzie sprawdzał i kiedy?

_________________
Marek (dawniej Jeanneau - wszystko się kiedyś kończy)
Czas ruszać. www.newkate.com


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 paź 2014, o 19:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2006, o 11:31
Posty: 17563
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2354
Otrzymał podziękowań: 3696
Uprawnienia żeglarskie: ***** ***
Cape napisał(a):
W sensie, że armator może (ale nie musi) opracować własną instrukcję (która oczywiście nie może być sprzeczna z ustawą).
Ja w tym widzę sens.
Jaki sens widzisz Krzysiu? Ten z art. 22 bez literki "a": statek o polskiej przynależności podlega audytowi znaczy się, że MUSI posiadać co najmniej KB?! (ale - jeżeli cośtam, cośtam, to może posiadać instrukcję bezpieczeństwa)

_________________
Pozdrawiam,
Marek Grzywa


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 paź 2014, o 20:32 

Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 18:20
Posty: 8050
Podziękował : 1877
Otrzymał podziękowań: 2419
Uprawnienia żeglarskie: -
w art. 23:
a) po ust. 1 dodaje się ust. 1a w brzmieniu:
„1a. W przypadku nie zgłoszenia statku do inspekcji w terminie lub negatywnego
wyniku inspekcji certyfikat traci ważność.”,

b) dodaje się ust. 5 w brzmieniu:
„5. Minister właściwy do spraw gospodarki morskiej określi, w drodze rozporządzenia:
1) terminy, tryb i zakres przeprowadzania poszczególnych rodzajów inspekcji
jachtów morskich, w zależności od rodzaju i długości jachtu oraz eksploatoatacji w
oparciu o zatwierdzoną przez armatora instrukcję bezpieczeństwa,
2) elementy, które powinna zawierać instrukcja bezpieczeństwa oraz wytyczne
dotyczące jej opracowania oraz stosowania,
3) sposób weryfikowania przez organ inspekcyjny prawidłowości opracowania i
stosowania instrukcji bezpieczeństwa,
4) wzór karty bezpieczeństwa jachtu morskiego,
- kierując się koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa jachtów morskich, z
uwzględnieniem postanowień umów międzynarodowych oraz przepisów Unii
Europejskiej w zakresie wymagań dotyczących państwa bandery.”;


A co siem bendem powtarzać? :rotfl:
Ryś, nieopodal, ledwie co - napisał(a):
A zasię wobec polskiego postempującego procesu przywracania popierdo... powiedzmy: zamordyzmu i niewolnictwa -
nie mam pewności że następnego roku będzie mi dozwolono rozporządzeniem wyjść z portu. :-P


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 paź 2014, o 20:58 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
Jeanneau napisał(a):
Moim zdaniem szansa na wprowadzenie nowelizacji jest równa zeru!!!

Episkopat się nie zgodzi chociażby z powodu proponowanej zmiany art. 5 ust. 10a
- Są tam zagnieżdżone dwie cyfry 6 i 9 w konfiguracji mogącej sugerować rozwiązłość seksualną, nie wskazującą jednoznacznie, że chodzi tu o kat osób różnopłciowych. Żeby tam chociaż jakiś malutki przecinek wstawili (pomiędzy) to jeszcze można by bronić się , że chodzi o rodzinę, lub cóś w tym rodzaju, a tak... dupa panie.

Art. 8 ust. 8 - Jest zamachem na suwerenność państwa polskiego. Zmusza ministra do donoszenia obcym mocarstwom. Polska dla Polaków. Ileż tam konwencji i dyrektyw unijnych. Nic z tego nie będzie. :-(

Przecież to wszytko robione jest głównie po to, żeby kasa leciała dla kolesi.

Proszę o dalszą analizę Ins'a i Sajmona.


Masz ochotę przenosić swoje problemy z działu politycznego do tego wątku?

Piotr Siedlewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 paź 2014, o 22:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2014, o 17:20
Posty: 207
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 35
Otrzymał podziękowań: 11
Uprawnienia żeglarskie: uprawnienia do marzenia
Maar napisał(a):
Ten z art. 22 bez literki "a": statek o polskiej przynależności podlega audytowi znaczy się, że MUSI posiadać co najmniej KB?! (ale - jeżeli cośtam, cośtam, to może posiadać instrukcję bezpieczeństwa)


Myślę, że art. 22a jest po to, żeby statek NIE musiał posiadać KB jeśli ma własną instrukcję bezpieczeństwa.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 paź 2014, o 22:10 

Dołączył(a): 31 mar 2013, o 19:19
Posty: 2431
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 449
Uprawnienia żeglarskie: różne
tak na szybko:
Cytuj:
Art. 22a. (...)
3. Organ inspekcyjny sprawdza, czy eksploatowanie jachtu w oparciu o instrukcję bezpieczeństwa zapobiega lub zmniejsza do akceptowalnego poziomu ryzyko wystąpienia zagrożeń zidentyfikowanych w związku z prowadzoną na jachcie działalnością lub uprawianą żeglugą.
po pierwsze: organ sprawdza a priori (na jachcie stojącym w porcie, przed wypuszczeniem w morze - ryzyko teoretyczne) czy a posteriori - gdy się co przydarzy (ryzyko stwierdzone faktycznie)? W tym pierwszym przypadku, to będzie zupełna uznaniowość „organu”? Po drugie - czy rodzaje ryzyk, ich identyfikacja, poziom akceptowalności też ma pozostawać do uznania „organu”? A ścieżka odwoławcza?
Cytuj:
Art. 111. Statki żeglugi śródlądowej mogą uprawiać żeglugę na wodach morskich po spełnieniu dodatkowych wymagań w zakresie bezpiecznego uprawiania żeglugi, dotyczących w szczególności środków ratunkowych, sprzętu sygnałowego i ochrony przeciwpożarowej oraz kwalifikacji załogi, określonych, w drodze zarządzenia, przez dyrektora urzędu morskiego właściwego dla rejonu uprawianej żeglugi.
- to a propos odpowiedzi, którą z ministerstwa otrzymał pierdupierdu, jakoby jachty śródlądowe do 7,5 m długości można było prowadzić po wodach morskich bez patentu. A, że dyrektorów UM-ów jest trzech, to się nie zdziwcie, gdy w rejsie z Gdyni do Świnoujścia prowadzący jacht będzie musiał okazywać po kolei trzy różne patenty. :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 paź 2014, o 22:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2009, o 01:45
Posty: 9992
Podziękował : 2979
Otrzymał podziękowań: 3355
Uprawnienia żeglarskie: różne....
skavi napisał(a):
Maar napisał(a):
Ten z art. 22 bez literki "a": statek o polskiej przynależności podlega audytowi znaczy się, że MUSI posiadać co najmniej KB?! (ale - jeżeli cośtam, cośtam, to może posiadać instrukcję bezpieczeństwa)


Myślę, że art. 22a jest po to, żeby statek NIE musiał posiadać KB jeśli ma własną instrukcję bezpieczeństwa.


Hmm, na razie przeczytałem projekt zmian raz tylko, ale zauważam, że nowy przepis o "instrukcjach bezpieczeństwa" napisano tak, że dotyczyć on może każdego statku/jachtu.

Obecnie mój statek (znaczy jacht rekreacyjny, dziewięciometrowy...) nie musi posiadać żadnej KB i nie musi posiadać żadnej "instrukcji bezpieczeństwa". Jak widać - z bliżej nieznanych powodów panom urzędnikom ministerialnym taka sytuacja zaczęła spędzać sen z oczu.

_________________
Jaromir Rowiński aka pierdupierdu
Jeżeli masz ochotę komentować takie poglądy, których co prawda nigdy nie wyraziłem, ale które kompletnie bez sensu i z sobie tylko znanej przyczyny usiłujesz mi przypisać - droga wolna. Śmiesznych nigdy dość...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 paź 2014, o 23:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2011, o 00:42
Posty: 14118
Lokalizacja: Przedmieścia Gdańska
Podziękował : 354
Otrzymał podziękowań: 2454
Uprawnienia żeglarskie: Do pływania tym czym pływam wystarczają
pierdupierdu napisał(a):
Jak widać - z bliżej nieznanych powodów panom urzędnikom ministerialnym taka sytuacja zaczęła spędzać sen z oczu.


Jarek - coś mi to śmierdzi skutkami prac komisji badania wypadków morskich i ich ostatnich działań - może wręcz do spółki z Tow. Sekretarzem jedynego słusznie związku ?
Tow. Sekretarz i jego świta nie może znieść braku KB na jachty do Lc 15m to próbują wsadzić nam jakieś bezsensowne instrukcje bezpieczeństwa ?
A MIiR treścią wychodzonego przez Tow. Sekretarza stosownego rozporządzenia deleguje jakiś "mundrych" do sprawdzania u przyjemniaczków posiadania owych instrukcji ?
Pzdr
Kocur

_________________
Pozdrawiam
Włodzimierz "Bury Kocur" Ring
S/y "Bury Kocur IV"
POL 8888
MMSI 261 03 14 50

"Jeżeli chodzi o podatki to nikt nie jest patriotą"
G.Orwell


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 paź 2014, o 00:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2006, o 17:46
Posty: 131
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował : 30
Otrzymał podziękowań: 26
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Wyraźnie napisali że łódki obsadzone załogą to komercja.
Łobuzy.

_________________
Andrzej Nowacki

http://www.wiatr-szkola.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 paź 2014, o 09:12 

Dołączył(a): 23 sty 2013, o 14:27
Posty: 246
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 34
Otrzymał podziękowań: 45
Uprawnienia żeglarskie: jsm, msm
Witam
Może udało by się z przepisu
31) w art. 87 ust. 5 otrzymuje brzmienie:

Wywalić jachty morskie, a przynajmniej rekreacyjne jachty morskie. Tak jak to chyba jest w Szwecji, czy Danii.

_________________
Pozdrawiam
Krzysztof Wasilewski
http://wasyl.gda.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 paź 2014, o 09:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 19:37
Posty: 13873
Lokalizacja: Port Rybnik
Podziękował : 1632
Otrzymał podziękowań: 2382
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
wsl85 napisał(a):
Może udało by się z przepisu
31) w art. 87 ust. 5 otrzymuje brzmienie:


Przywołując artykuły proponuję podawać całą zawartość zapisów w nich zawartych, by nie było konieczność otwierania pdf-ów każdorazowo przy proponowaniu zmian ...

_________________
Wojciech1968 Port Rybnik
W życiu piękne są tylko chwile...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 paź 2014, o 09:51 

Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 18:20
Posty: 8050
Podziękował : 1877
Otrzymał podziękowań: 2419
Uprawnienia żeglarskie: -
Wojciech1968 napisał(a):
wsl85 napisał(a):
Może udało by się z przepisu
31) w art. 87 ust. 5 otrzymuje brzmienie:

Przywołując artykuły proponuję podawać całą zawartość zapisów w nich zawartych, by nie było konieczność otwierania pdf-ów każdorazowo przy proponowaniu zmian ...
Może zaproponuj to Ministerstwu...

Nowe:
„5. Kapitan statku, w tym statku służby państwowej specjalnego przeznaczenia,
statku rybackiego o długości do 24 m, statku o wartości historycznej o długości do 45 m,
jachtu morskiego oraz statku żeglugi śródlądowej jest obowiązany zgłosić kapitanowi portu wejście lub wyjście z portu wraz z informacją dotyczącą identyfikacji statku, celu podróży, portu zawinięcia oraz liczby osób na pokładzie, zgodnie z przepisami wydanymi przez właściwego dyrektora urzędu morskiego na podstawie art. 84 ust. 2.”;
(zmiana podkreślona)

Brzmienie obecne:
5. Kapitan statku, w tym statku służby państwowej specjalnego przeznaczenia, statku rybackiego o długości do 24 m, statku o wartości historycznej o długości do 45 m oraz jachtu morskiego, jest obowiązany, przed wejściem do portu i przed opuszczeniem portu, przekazać kapitanowi portu informację dotyczącą identyfikacji statku oraz uzyskać zezwolenie odpowiednio na wejście lub opuszczenie portu.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 paź 2014, o 10:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2006, o 15:07
Posty: 4811
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 675
Otrzymał podziękowań: 1715
Uprawnienia żeglarskie: j.st.m
I m.in dlatego Platforma przerżnie wybory, chociaż nowa władza wcale nie będzie lepsza :(

_________________
Maciek"S"Kotas

---
O!...



Za ten post autor skipbulba otrzymał podziękowanie od: Jurmak
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 paź 2014, o 10:16 

Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 18:20
Posty: 8050
Podziękował : 1877
Otrzymał podziękowań: 2419
Uprawnienia żeglarskie: -
"Nie mogę wprawdzie powiedzieć, czy będzie lepiej, gdy będzie inaczej, ale tyle rzec mogę, że musi być inaczej, jeśli ma być dobrze." ;)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 paź 2014, o 11:02 

Dołączył(a): 14 lut 2011, o 14:17
Posty: 371
Podziękował : 4
Otrzymał podziękowań: 40
Uprawnienia żeglarskie: Starszy oficer
czy coś źle doczytalem czy o ile mowa o jachcie morskim mowa o jednostce do 24m? nie wynika to definicji tylko dalszego opisu?
Proszę o poprawienie mnie lub opinie?

_________________
Adam


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 paź 2014, o 12:10 

Dołączył(a): 31 mar 2013, o 19:19
Posty: 2431
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 449
Uprawnienia żeglarskie: różne
Ba, większość polskich jachtów morskich można śmiało podciągnąć pod statek o wartości historycznej o długości do 45 metrów :lol:



Za ten post autor _jp_ otrzymał podziękowanie od: Tomecki
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL