Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 19 lip 2025, o 18:34




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 maja 2015, o 12:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2014, o 18:53
Posty: 3138
Podziękował : 37
Otrzymał podziękowań: 65
Uprawnienia żeglarskie: utalentowane bezpatencie
Ahoj!

Pamiętacie zbiorowy bojkot SO w zeszłym roku?
Tym razem nie mamy powodu do bojkotu, przynajmniej na razie :rotfl:

Możemy więc kolejny raz zmierzyć się z tym legendarnym wyścigiem - co z tego, że tylko wirtualnie? Już samo opłynięcie wyspy Wight w SO jest wyzwaniem :D

1000 mil, 5 boi - będzie ciekawie :)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 maja 2015, o 13:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2014, o 18:53
Posty: 3138
Podziękował : 37
Otrzymał podziękowań: 65
Uprawnienia żeglarskie: utalentowane bezpatencie
Wjazd w AO - 2200 pkt, czyli 9,99 euro


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 maja 2015, o 13:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2014, o 18:53
Posty: 3138
Podziękował : 37
Otrzymał podziękowań: 65
Uprawnienia żeglarskie: utalentowane bezpatencie
Date/Start Time : Sunday 24 May at 16h CEST


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 maja 2015, o 13:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2010, o 11:44
Posty: 2444
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 411
Otrzymał podziękowań: 223
Uprawnienia żeglarskie: k.j.
Jacenty67 napisał(a):
Wjazd w AO - 2200 pkt, czyli 9,99 euro
Raczej 4500 pkt... za 2200 niewiele zdziałasz.

_________________
Pozdr.
Tomek Niedbała


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 maja 2015, o 13:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2014, o 18:53
Posty: 3138
Podziękował : 37
Otrzymał podziękowań: 65
Uprawnienia żeglarskie: utalentowane bezpatencie
Senator napisał(a):
Jacenty67 napisał(a):
Wjazd w AO - 2200 pkt, czyli 9,99 euro
Raczej 4500 pkt... za 2200 niewiele zdziałasz.


A już miałem nadzieję, że jakoś po taniości pódzie :rotfl:
Faktycznie full pack jak zwykle...i jak zwykle SO :D


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 maja 2015, o 14:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2012, o 09:04
Posty: 4465
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował : 281
Otrzymał podziękowań: 366
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Ok namówiliście zakupiłem AO :rotfl:
Jacenty kiedy Ty śpisz? :-P

_________________
Dariusz
Gdy palec wskazuje niebo, tylko głupiec patrzy na palec...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 maja 2015, o 14:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2014, o 18:53
Posty: 3138
Podziękował : 37
Otrzymał podziękowań: 65
Uprawnienia żeglarskie: utalentowane bezpatencie
Dar_bob_63 napisał(a):
Ok namówiliście zakupiłem AO :rotfl:
Jacenty kiedy Ty śpisz? :-P


Na starość się wyśpię :-P

I tak ciągnę Yvana, więc co mi tam :D


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 maja 2015, o 22:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2014, o 18:53
Posty: 3138
Podziękował : 37
Otrzymał podziękowań: 65
Uprawnienia żeglarskie: utalentowane bezpatencie
Zyzol już jest - zdopingowałem Wielkiego Ptaka i w dwie godziny dorobił :)
Ale ostrzega, że kontury wysepek są mało dokładne (Wight) a bojki lepiej przechodzić z małym zapasem.
Tak gada jakby myślał, sze my fcale nie paczym na mapem we VORze :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 maja 2015, o 13:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2010, o 11:44
Posty: 2444
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 411
Otrzymał podziękowań: 223
Uprawnienia żeglarskie: k.j.
W NCR nie startuję.
Dobrej zabawy przy halsówkach... :mrgreen:

_________________
Pozdr.
Tomek Niedbała


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 maja 2015, o 15:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2014, o 18:53
Posty: 3138
Podziękował : 37
Otrzymał podziękowań: 65
Uprawnienia żeglarskie: utalentowane bezpatencie
Też odpuszczam w wyniku przemęczenia :-P


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 maja 2015, o 19:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2012, o 09:04
Posty: 4465
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował : 281
Otrzymał podziękowań: 366
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
No to z Żegluj chyba zostałem sam.
Jest Pasat, Brysia i chyba powalczę z Wilkiem i Lotnikiem z Woli , trzymajcie kciuki :mrgreen:

_________________
Dariusz
Gdy palec wskazuje niebo, tylko głupiec patrzy na palec...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 maja 2015, o 20:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2012, o 17:20
Posty: 3173
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 700
Otrzymał podziękowań: 231
Uprawnienia żeglarskie: jsm
Dar_bob_63 napisał(a):
No to z Żegluj chyba zostałem sam.
Jestem Darku. Ale AO. Te zakamarki. Miałem opóźnienie w starcie. Zapomniałem o regatach :twisted:

_________________
Pozdrawiam
Leszek Dmochowski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 maja 2015, o 20:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2014, o 18:53
Posty: 3138
Podziękował : 37
Otrzymał podziękowań: 65
Uprawnienia żeglarskie: utalentowane bezpatencie
No i czego te franse nie wymyślą?!?
Nawet palcem nie kiwnąłem w tym wyścigu, grzecznie ciągnąłem w Karawanie i co?
A wpakowali mnie na skałki na pierwszej bojce :rotfl:
Biedactwa zapomniały, że tam jest trochę lądu i nie da się lekko musnąć chorągiewki.

Żeby nie było niedomówień - nie siedzę tu sam :D
Mój Druh dotrzymuje mi towarzystwa i właśnie otwiera kolejną butlę Captain Morgan :rotfl:


Załączniki:
Normandy nienormalny.JPG
Normandy nienormalny.JPG [ 60.23 KiB | Przeglądane 6330 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 maja 2015, o 20:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2012, o 09:04
Posty: 4465
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował : 281
Otrzymał podziękowań: 366
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Jacenty67 napisał(a):
Żeby nie było niedomówień - nie siedzę tu sam


hehehh , co za fatum ja w tym samym miejscu 12 minut straciłem , zobaczcie mój track. :-P
P.S. Jeszcze wszystkiego nie zainstalowalem na windzie 10 , nie mam moich wklejek spod frecommandera .

_________________
Dariusz
Gdy palec wskazuje niebo, tylko głupiec patrzy na palec...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 maja 2015, o 20:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2014, o 18:53
Posty: 3138
Podziękował : 37
Otrzymał podziękowań: 65
Uprawnienia żeglarskie: utalentowane bezpatencie
Dar_bob_63 napisał(a):
Jacenty67 napisał(a):
Żeby nie było niedomówień - nie siedzę tu sam


hehehh , co za fatum ja w tym samym miejscu 12 minut straciłem , zobaczcie mój track. :-P
P.S. Jeszcze wszystkiego nie zainstalowalem na windzie 10 , nie mam moich wklejek spod frecommandera .


Dajesz dajesz - masz dobrą pozycję :)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 maja 2015, o 20:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2012, o 09:04
Posty: 4465
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował : 281
Otrzymał podziękowań: 366
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Jacenty67 napisał(a):
Dar_bob_63 napisał(a):
Jacenty67 napisał(a):
Żeby nie było niedomówień - nie siedzę tu sam


hehehh , co za fatum ja w tym samym miejscu 12 minut straciłem , zobaczcie mój track. :-P
P.S. Jeszcze wszystkiego nie zainstalowalem na windzie 10 , nie mam moich wklejek spod frecommandera .


Dajesz dajesz - masz dobrą pozycję :)

No jasne , od południa z wyniku 70 do pięćdziesiatki .
Gadałem z Wilkiem , obiecał wspomóc łoić dupy francom ... :D

No dobra wklejka jako print screen dla zachety , instalujcie :

Załącznik:
Winda 10 .jpg
Winda 10 .jpg [ 221.2 KiB | Przeglądane 6312 razy ]

_________________
Dariusz
Gdy palec wskazuje niebo, tylko głupiec patrzy na palec...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 maja 2015, o 22:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2012, o 17:20
Posty: 3173
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 700
Otrzymał podziękowań: 231
Uprawnienia żeglarskie: jsm
Ja jestem 351. :twisted:

_________________
Pozdrawiam
Leszek Dmochowski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 26 maja 2015, o 12:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2012, o 09:04
Posty: 4465
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował : 281
Otrzymał podziękowań: 366
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Hello, Czy jest ktos chętny na jutrzejszy dzien ( jade do Wawki) popilotować Boba numerowanego. Rano o 5 ustawie , a potem dopiero bede mogl ok 18 odebrac.
Od 7 rano są cieżkie zwroty na 3 boi i trasa przy brzegu, także lekko nie będzie, ale walczymy o wynik w 50.

_________________
Dariusz
Gdy palec wskazuje niebo, tylko głupiec patrzy na palec...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 26 maja 2015, o 17:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2012, o 09:04
Posty: 4465
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował : 281
Otrzymał podziękowań: 366
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Sytuacja sie zmieniła i kontrola by była spokojnie od 9 rano , potem zwrot na boi ok 10 i ustawienie do 18 .
Pomożecie ?

_________________
Dariusz
Gdy palec wskazuje niebo, tylko głupiec patrzy na palec...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 26 maja 2015, o 20:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2012, o 17:20
Posty: 3173
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 700
Otrzymał podziękowań: 231
Uprawnienia żeglarskie: jsm
Ja od rana mam zajęcia. Szkoda.

_________________
Pozdrawiam
Leszek Dmochowski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 26 maja 2015, o 21:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2013, o 15:09
Posty: 1172
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 6
Otrzymał podziękowań: 110
Uprawnienia żeglarskie: jsm
Dar_bob_63 napisał(a):
Sytuacja sie zmieniła i kontrola by była spokojnie od 9 rano , potem zwrot na boi ok 10 i ustawienie do 18 .
Pomożecie ?


Darek, w takich okolicznościach przyrody, znaczy się w godzinach, jestem w stanie pojechać.

_________________
Wojtek Musiał


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 27 maja 2015, o 18:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2012, o 09:04
Posty: 4465
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował : 281
Otrzymał podziękowań: 366
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Wojtek64 napisał(a):
Darek, w takich okolicznościach przyrody, znaczy się w godzinach, jestem w stanie pojechać.

Dzięki Wojtku , pomogłeś bardzo , utrzymałeś właściwy kurs, w momentach niebezpiecznych wykazałeś kunszt kapitański :mrgreen:
Dziś szczególnie nie miałem czasu , bo o 6 rano do wawki , potem o 13 już powrót bo inne obowiązki były zaplanowane.
Do mety jeszcze daleko , ale walka będzie o pierwszą 50 tkę.

_________________
Dariusz
Gdy palec wskazuje niebo, tylko głupiec patrzy na palec...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 27 maja 2015, o 19:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2013, o 15:09
Posty: 1172
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 6
Otrzymał podziękowań: 110
Uprawnienia żeglarskie: jsm
Dar_bob_63 napisał(a):
Wojtek64 napisał(a):
Darek, w takich okolicznościach przyrody, znaczy się w godzinach, jestem w stanie pojechać.

Dzięki Wojtku , pomogłeś bardzo , utrzymałeś właściwy kurs, w momentach niebezpiecznych wykazałeś kunszt kapitański :mrgreen:
Dziś szczególnie nie miałem czasu , bo o 6 rano do wawki , potem o 13 już powrót bo inne obowiązki były zaplanowane.
Do mety jeszcze daleko , ale walka będzie o pierwszą 50 tkę.


Nie ma sprawy.

Przy okazji miałem okazję "pomacać" nawigacyjną w nowym wydaniu AO.

Po krótkim zapoznaniu się z narzędziami nasunęła mi się jedna podstawowa uwaga.
Fajnie zbudowany i sprawny interfejs programatora, gdzie można zaplanować zwroty według zegara. Powstająca ścieżka jest dokładna, ale pod warunkiem, że zwroty planowane są punktualnie w minucie iteracji. Zaplanowanie zwrotu w innej minucie niż ta prawilna daje zafałszowany obraz ścieżki - dokładniej to ten punkt zwrotu jest prezentowany tak jakby zwrot był wykonany przy najbliższej kolejnej iteracji.
Takie przesunięcie punktu zwrotu, skutkuje błędnym obrazem kolejnych pozycji. Szczególnie niebezpieczne to jest przy planowaniu odcinków ze stałym kursem do wiatru.

Stąd być może niektórym kolegom zdarza się wyjechać na brzeg w takich okolicznościach.

Po tym razie, to tyle. Jak będzie okazja "posterować" na takim "wypasie" i coś znajdę to postaram się podzielić swoimi uwagami.

_________________
Wojtek Musiał


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 27 maja 2015, o 19:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2012, o 09:04
Posty: 4465
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował : 281
Otrzymał podziękowań: 366
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Wojtek64 napisał(a):
Fajnie zbudowany i sprawny interfejs programatora, gdzie można zaplanować zwroty według zegara. Powstająca ścieżka jest dokładna, ale pod warunkiem, że zwroty planowane są punktualnie w minucie iteracji.

No to jest podstawa programowania, czas zwrotu zgodny z minutą zmiany.
Są jednak pojedyncze przypadki, kiedy ustawiamy np w 3 , 5 , 7 minucie po "prawilnej", ale dlatego że chcemy być jak najblizej wyspy w dalszej trasie i szkoda tych 3-7 minut , które bysmy stracili, wykonująć zwrot prawilny . Ale w takich sytuacjach należy ocenić ile opóźnić zwrot (1-9 minut) , aby nie przywalić. :rotfl:
Po latach doświadczeń :-P już nie liczę w paco , a ew ustawiam na PPZ, w tego typu sytuacjach miałkie miałem ze 3 razy w ostatnim roku .

_________________
Dariusz
Gdy palec wskazuje niebo, tylko głupiec patrzy na palec...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 27 maja 2015, o 19:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2012, o 17:20
Posty: 3173
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 700
Otrzymał podziękowań: 231
Uprawnienia żeglarskie: jsm
Ja na wszelki wypadek stosuję waypoints. TWA wiele razy mnie zawiodło. To było widać dzisiaj jak wiele udek z przodu zrobiło zwrot do tyłu. TWA jest dobre na długich stabilnych wiatrach. Jestem 230.

_________________
Pozdrawiam
Leszek Dmochowski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 27 maja 2015, o 19:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2012, o 09:04
Posty: 4465
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował : 281
Otrzymał podziękowań: 366
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Leszek napisał(a):
Ja na wszelki wypadek stosuję waypoints. TWA wiele razy mnie zawiodło. To było widać dzisiaj jak wiele udek z przodu zrobiło zwrot do tyłu. TWA jest dobre na długich stabilnych wiatrach. Jestem 230.

Zgadza się, w sytuacjach kiedy musimy być blisko wysepek , to przykład :

Załącznik:
Łaje.jpg
Łaje.jpg [ 31.86 KiB | Przeglądane 6194 razy ]


Ale łaje stosujesz wtedy, kiedy masz godzinę , dwie na nich, a potem przechodzisz na TWA. Ja dzis nie miałem możliwości zapodania łajów bo Zyzio nie pokazywał tracka po zwrocie.

Tu przykład opoźnienia 7 minut, ale oczywiscie pod kontrolą, jak przywalę to łajami wyprowadzę na prostą. Track pokazuje 21.13, a zwrot jest 21.10.

Załącznik:
Opoźnienie 7 minut.jpg
Opoźnienie 7 minut.jpg [ 89.04 KiB | Przeglądane 6193 razy ]

_________________
Dariusz
Gdy palec wskazuje niebo, tylko głupiec patrzy na palec...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 27 maja 2015, o 20:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2012, o 17:20
Posty: 3173
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 700
Otrzymał podziękowań: 231
Uprawnienia żeglarskie: jsm
To moje ustawienia.


Załączniki:
moje ustawienia.gif
moje ustawienia.gif [ 46.71 KiB | Przeglądane 6182 razy ]

_________________
Pozdrawiam
Leszek Dmochowski
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 27 maja 2015, o 20:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2012, o 09:04
Posty: 4465
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował : 281
Otrzymał podziękowań: 366
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Leszek napisał(a):
To moje ustawienia.

A to moje :
Załącznik:
Ustawienia.jpg
Ustawienia.jpg [ 107.05 KiB | Przeglądane 6175 razy ]


łaje nie uwzględniają łuków wynikających z TWA. Oczywiscie najłatwiej je ustawić aby bylo bezpiecznie, ale wizualny track w obecnej wersji interfejsu uwzględniający TWA też jest praktycznie pewny w 100% w skali kilku godzin, od zmiany do zmiany.

_________________
Dariusz
Gdy palec wskazuje niebo, tylko głupiec patrzy na palec...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 27 maja 2015, o 20:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2013, o 15:09
Posty: 1172
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 6
Otrzymał podziękowań: 110
Uprawnienia żeglarskie: jsm
Leszek napisał(a):
Ja na wszelki wypadek stosuję waypoints. TWA wiele razy mnie zawiodło. To było widać dzisiaj jak wiele udek z przodu zrobiło zwrot do tyłu. TWA jest dobre na długich stabilnych wiatrach. Jestem 230.


Leszek taka "niespodzianka" możliwa jest tylko w chwili zmiany aktualnych wiatrów (8-a, 20-ta).
Taka specyfika tej (tych) łódek.

Nie dalej jak w ubiegły weekend w realu sam miałem problem z łódką w związku ze "specyfiką", łódek z uchylnym mieczem. Po zejściu na wodę po odprawie, nie zostało nam za wiele czasu na dotarcie w strefę przedstartową, więc na tempo pogoniliśmy. Przy dosyć sporym, ze szkwałami, wiatrem, już podczas procedury startowej stwierdziłem problem z jakością sterowania - dość znaczne opory na sterze. Ale poszły konie po betonie. Było w związku z tym sporo walki siłowej z rumplem. Oczywiście problem wynikał z niedokładnego wybrania fału płetwy sterowej, a rozwiązanie fału nie dawało szansy na szybkie wyregulowanie płetwy. Nie jest to bardzo istotne (w sensie odczuwalne) gdy pływa się lajtowo, turystycznie, ale gdy zaczynasz wyciskać z jachtu w danych warunkach maksimum, to prawie dobrze już robi różnicę kolosalną.

Znam ten objaw doskonale. Bywa, że jest to bardzo upierd...we, ale daje się w miarę szybko opanować i skorygować.

To tak dla porównania, każda z łódek na swoje zady i walety ;)
Te wirtualne są, dla odbiany, mocno wyczulone na zmiany wiatrów ;) Ale to tylko dwa razy na dobę. Da się nauczyć lub przyzwyczaić to tego.

_________________
Wojtek Musiał


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 27 maja 2015, o 20:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2012, o 17:20
Posty: 3173
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 700
Otrzymał podziękowań: 231
Uprawnienia żeglarskie: jsm
No właśnie to jest ta różnica. Waypoints czy Sched. Jakoś bardziej ufam w takich brzegowych sytuacjach Way. Ale, to indywidualne podejście do żeglugi. Koledzy którzy wybrali AO muszą to, sami przerobić.

_________________
Pozdrawiam
Leszek Dmochowski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL