Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 23 lip 2025, o 21:57




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 maja 2010, o 14:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2007, o 12:00
Posty: 4740
Podziękował : 162
Otrzymał podziękowań: 321
Uprawnienia żeglarskie: -)
Hmm wg. moich wyliczeń jeżeli kurs miałby trwać pełne 7 dni to zajęcia musiały by zajmować około 14 godzin i 15 minut. Do tego przerwy na posiłek itd. Bardzo napięty harmonogram.

Jeżeli przyjąć że w 7 dzień odbywa się egzamin, to mamy 6 pełnych dni - 16 godzin i 45 minut samych zajęć. Czyli zajęcia jeżeli zaczynały by się o 6 rano to kończyły by się o ... 22.45 nie licząc oczywiście przerw na śniadanie, obiad, kolację, toaletę, non stop szkolenie.

Teraz jeszcze weźmy pod uwagę że w pierwszy dzień z reguły zajęcia zaczynają się południe/popołudnie - zanim kursanci stawią się na miejscu, zakwaterują, etc. to schodzi.
zabiera to nam co najmniej 6 godzin z pierwszego dnia. Wychodzi na to, że zajęcia muszą trwać od godziny 6 rano do 24.00 non stop.

A co! Tak to się robi :) i co nie da się :)
Zostaje jeszcze całe 6 godzin doby na jedzenie, toaletę, sen i inne pierdoły :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 maja 2010, o 15:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 mar 2010, o 11:06
Posty: 471
Podziękował : 17
Otrzymał podziękowań: 58
Uprawnienia żeglarskie: st.j
carlo napisał(a):
A co! Tak to się robi :) i co nie da się :)
Zostaje jeszcze całe 6 godzin doby na jedzenie, toaletę, sen i inne pierdoły :lol:

Pane Havranek - to se ne da :lol:
Ale dla Chocimskiej etyka, ta cywilna bo przecież nie żeglarska, od dawna została zmyta z pokładu.

_________________
Pozdrawiam
Zbigniew Klimczak
http://www.przewodnikzeglarski.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 maja 2010, o 15:10 

Dołączył(a): 24 maja 2010, o 21:55
Posty: 2
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Czyli jednak taki kurs to głupota, na którą szczerze powiedziawszy nawet nie mam ochoty. Całą sytuację muszę jeszcze przedyskutować z kolegami, ale widze 2 opcje. Jeśli będzie im zależało na konkretnym szkoleniu to sami wybiorą się na jakiś co najmniej 2 tygodniowy kurs, a ja tylko dołącze do nich po zakończeniu, jeśli będą mieli jeszcze ochote na żeglowanie, albo wszyscy olejemy sprawę patentu, bo 7.5 metrowy jacht wystarczy dla 4 osób. Tylko jak wygląda sprawa sprawa czarteru dla osób bez uprawnień? Z tego co widziałem w internecie mało która firma na to się decyduje. Jeśli macie jakieś namiary na takie firmy to proszę o informacje.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 maja 2010, o 15:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2010, o 11:23
Posty: 251
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował : 142
Otrzymał podziękowań: 4
Uprawnienia żeglarskie: na kajak
cape napisał(a):
ins napisał(a):
1. Nie twierdzę że nie ma ludzi którzy szkolenia nie podejmą się za darmo.

Zorganizowałem i prowadziłem kilkanaście rejsów i nie tylko na nich nie zarabiałem, ale płaciłem za siebie. Jeżeli tylko byli chętnie, a naogół byli, to w czasie tych rejsów odbywało się takie coś, co Ty nazywasz szkoleniem (nie cierpię tego słowa). Wielu z nich nauczyło się praktycznie i teoretycznie bardzo przydatnych rzeczy. Na ostatnim rejsie greckim również tak było.
Równolegle pływałem z kapitanami, od których bardzo dużo się nauczyłem, gratis. Odnoszę wrażenie Ins, że minąłeś się z powołaniem, powinieś być nauczycielem w szkole, gdzie za pensję byś "szkolił".

To prawda Cape jest doswiadczonym wspaniałym żeglarzem ,nauczy podpowie wytłumaczy robi to doskonale i bezinteresownie .
Coraz mniej takich żeglarzy jak Cape- ja trafiłem na niego. Są tu na forum jeszcze tacy ja to intuicyjnie wyczuwam czytając posty
Te swoje doświadczenia umią przekazać innym by sławili polskich żeglarzy na świecie. Cape dba o etykę żeglarską szczególnie i wszędzie
Juras


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 maja 2010, o 16:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2009, o 20:59
Posty: 4269
Podziękował : 94
Otrzymał podziękowań: 172
Uprawnienia żeglarskie: jsm, msm
Cape czym sobie zasłużyłeś na takie pochwały?:P no przyznaj się nam :)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 maja 2010, o 16:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2008, o 20:15
Posty: 7584
Lokalizacja: Poznań
Podziękował : 452
Otrzymał podziękowań: 942
Uprawnienia żeglarskie: wystarczające
Katrine napisał(a):
Cape czym sobie zasłużyłeś na takie pochwały?:P no przyznaj się nam :)

Jestem zażenowany.
Jurek był po raz pierwszy na morzu, aczkolwiek jako długoletni żeglarz na żaglach, kursach i zwrotach się znał. Ale morze było dla niego nowością, szczególnie nawigacja, znaki, światła, MPDM itp. Wszystko chłonął, wszystkim się interesował. Bardzo dużo również poświęcił mu czasu Maciej, czyli Macieq

_________________
Żeglarstwo polega na tym, że pływając całe życie i będąc starym i schorowanym człowiekiem, nigdzie nie dopłynąć.
Krzysztof Chałupczak


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 maja 2010, o 18:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 mar 2010, o 11:06
Posty: 471
Podziękował : 17
Otrzymał podziękowań: 58
Uprawnienia żeglarskie: st.j
Rydes napisał(a):
Z tego co widziałem w internecie mało która firma na to się decyduje. Jeśli macie jakieś namiary na takie firmy to proszę o informacje.

Widać, że problem jest szerszy. Sięgnąłem do moich archiwów i pchnąłem maila z zapytaniem do kilkudziesięciu firm. W tej chwili przyszła jedna pozytywna z Giżycka. Ale uwaga- robią praktyczny sprawdzian... i słusznie. Szkoda, że inni nie idą tą drogą ale to kwestia czasu. Jak nadejdą inne odpowiedzi, powieszę wykaz. Poniżej Arek zaprasza na Sasankę.
http://www.zych.:forum_o_mazurach:/zych/

_________________
Pozdrawiam
Zbigniew Klimczak
http://www.przewodnikzeglarski.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 maja 2010, o 21:25 

Dołączył(a): 10 sty 2006, o 16:15
Posty: 1155
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 105
Otrzymał podziękowań: 46
Rydes napisał(a):
Tylko jak wygląda sprawa sprawa czarteru dla osób bez uprawnień? Z tego co widziałem w internecie mało która firma na to się decyduje. Jeśli macie jakieś namiary na takie firmy to proszę o informacje

http://kraj.:forum_o_mazurach:/kraj/
Ale pamiętaj, tak samo jak nie pływa się na patentach, tak nie pływa się także na braku obowiązku ich posiadania. W tym wypadku wszystko zależy od umiejętności Twoich kolegów.

Tomek Janiszewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 maja 2010, o 22:09 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
*****

cape napisał(a):
ins napisał(a):
1. Nie twierdzę że nie ma ludzi którzy szkolenia nie podejmą się za darmo.
Ja po prostu praktycznie nie znam takich

Wyciągam z tego wniosek, że znasz bardzo mało ludzi.
Zorganizowałem i prowadziłem kilkanaście rejsów i nie tylko na nich nie zarabiałem, ale płaciłem za siebie.


Telefon od nieznajomego.
Proszę Pana słyszałem że zajmuje się Pan szkoleniem żeglarskim
- Tak - odpowiadam
A kiedy moglibyśmy zacząć ?
- Zapraszam jutro w niedzielę na zajęcia z ratownictwa medycznego w klubie
Wie pan nie o to nam chodzi. Jest nas troje i chcemy indywidualne zajęcia
- Czyli ?
No żeby pan poprowadził teorię u nas w domu.
- Dobra. Czwartki pasują
Nie. W tym tygodniu w piątek, a w przyszłym to chyba środa
- Ok nie ma problemu. A praktyczne zajęcia.
A właśnie. Mamy jacht i chcemy być nauczeni na nim.
- Może w lipcu 01 - 10
Odpada. Raczej w sierpniu
- Ok.

Oczywiście Cape, Monnia i Batiar i inni podobni szlachetni i wspaniali żeglarze realizują tego rodzaju usługę za free i dokładają jeszcze do papu, i w dodatku 5 - 10 razy w roku.

Poskładać ze śmiechu się można.


Cytuj:
Batiar napisał(a):
ins napisał(a):
Niezły numer z Pana Batiara.
Istny Katon. Młodszy ?

Glossa!
Zrobię wyjątek, dla dobra sprawy, pominę wodę i zapytam wprost. Zdradż tajemnicę, w jaki sposób wypełniasz (upychasz) dziennik zajęć. To może być bezcenne dla wielu mniej zdolnych do oszukiwania IŻ PZŻ. Choć raz w życiu odpisz, po pierwsze na temat po drugie.....błagam, też na temat!
Po trzecie nie przegap okazji do wyrażenia swojego poglądu na temat łamania prawa przez KE PZŻ, egzaminujące kursantów "siedmiodniowych".
Przeczytam ( i nie tylko ja) z autentycznym zainteresowaniem.


Dlaczego do mnie kierujesz pytanie z postawioną tezą - oszukuję PZŻ.

Jak ktoś jest ciekawy jak zaplanować tygodniowy kurs na żeglarza by był sensownie poprowadzony to informuję.
1.Zajęcia teoretyczne organizuje się wcześniej by w czasie tygodnia nie tracić czasu.
2.Zajęcia praktyczne realizuje się w czasie rejsu na jeziorze, zalewie.
3.Tygodniowy kurs na jachcie kabinowym poprzedza się dwoma - trzema intensywnymi spotkaniami w klubie na omedze - bardzo szybko można nauczyć podstawowych manewrów i czucia wiatru.
4. Załoga to maksymalnie trzy osoby plus instruktor
5. Jeśli np pogoda nie pozwoliła na realizację programu to nie wystawia się zaświadczeń o ukończeniu kursu tylko ustala się z kursantami dalszy sposób nieodpłatnego dokończenia kursu.

Teraz Ty Batiar powiedz jak upychałeś swoje kursy w prowadzonych przez siebie dziennikach.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 26 maja 2010, o 01:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, o 12:20
Posty: 396
Lokalizacja: Chełm, Warszawa
Podziękował : 35
Otrzymał podziękowań: 21
Uprawnienia żeglarskie: brak
Koniec Offtop! Piszemy na temat i staramy się pomóc koledze! Każdy kolejny post nie na temat usuwam.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 26 maja 2010, o 05:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 mar 2010, o 11:06
Posty: 471
Podziękował : 17
Otrzymał podziękowań: 58
Uprawnienia żeglarskie: st.j
m.a.j.o.r napisał(a):
Koniec Offtop! Piszemy na temat i staramy się pomóc koledze! Każdy kolejny post nie na temat usuwam.

Rozkaz m.a.j.o.r - ku chwale Forum :) na pohybel ...... :cry: .( cenzura nie puści) ale ja wiem i Ty chyba też. :)

_________________
Pozdrawiam
Zbigniew Klimczak
http://www.przewodnikzeglarski.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 26 maja 2010, o 07:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2006, o 11:31
Posty: 17563
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2354
Otrzymał podziękowań: 3696
Uprawnienia żeglarskie: ***** ***
m.a.j.o.r napisał(a):
Koniec Offtop! Piszemy na temat i staramy się pomóc koledze! Każdy kolejny post nie na temat usuwam.
Tak wiem, sam powinienem walczyć z dewiacjami wątków, ale... wybacz, natura SPAMera jest silniejsza :-)

A poza tym ciężko jest zostawić bez komentarza taką rozmowę:

pyt: Jak robisz tygodniowy kurs?
odp: Bardzo prosto, tygodniowy kurs robię w dwa tygodnie.

Pamiętając podobnie absurdalne i stwarzające pozory poważnych wypowiedzi wielkiego orędownika obowiązkowych szkoleń i egzaminów, piszącego kiedyś u Jurka Kulińskiego, związanego z Kiekrzem, licencjonowanego sędziego PZŻ Krzysztofa Kwaśniewskiego, zastanawiam się czy oni tam, nad tym jeziorem jakieś specjalne szkolenia z udzielania odpowiedzi na niewygodne pytania przechodzą czy co?
A może tam we wodzie jest rozpuszczony jakiś tajemniczy związek X, który powoduje atrofię wstydu? :-)

_________________
Pozdrawiam,
Marek Grzywa


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 mar 2016, o 20:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 17:20
Posty: 60
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 12
Uprawnienia żeglarskie: kapitan
ins napisał(a):
Jeśli nie, to nie ma wyjścia idąc tokiem Twojego rozumowania: Pana Podochaja, Lipskiego, Czerwińskiego etc będziemy nazywać beneficjentami obecnie panujących przepisów.

Piotr Siedlewski


Uśmiałem się serdecznie czytając jakoby byłem, jestem czy mógłbym być beneficjentem PZŻtowskiego systemu stopni i szkoleń :DDD
Gdy uzyskałem patent kapitański powiedziałem: "Nie chcę pamiętać o PZŻ i niech oni też zapomną o mnie"! Poza szkoleniem (za darmo) na kursach w systemie PZŻ organizowanych dawno temu przez JK AZS we Wrocławiu i DSRŻ we Wrocławiu programowo nie prowadziłem szkoleń, egzaminów itd. mających związek z systemem PZŻ. Bo nie chciałem mieć na kursach ludzi, których interesuje tylko uzyskanie patentu, ale zdobycie wiedzy. Chyba jasne wyjaśnienie.

Pozdrawiam

_________________
Andrzej Pochodaj

SEAMASTER | właściwy kurs
kursy rejsy czartery
http://www.SEAMASTER.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 mar 2016, o 21:13 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
Andrzej Pochodaj napisał(a):
ins napisał(a):
Jeśli nie, to nie ma wyjścia idąc tokiem Twojego rozumowania: Pana Podochaja, Lipskiego, Czerwińskiego etc będziemy nazywać beneficjentami obecnie panujących przepisów.

Piotr Siedlewski


Uśmiałem się serdecznie czytając jakoby byłem, jestem czy mógłbym być beneficjentem PZŻtowskiego systemu stopni i szkoleń :DDD
Gdy uzyskałem patent kapitański powiedziałem: "Nie chcę pamiętać o PZŻ i niech oni też zapomną o mnie"! Poza szkoleniem (za darmo) na kursach w systemie PZŻ organizowanych dawno temu przez JK AZS we Wrocławiu i DSRŻ we Wrocławiu programowo nie prowadziłem szkoleń, egzaminów itd. mających związek z systemem PZŻ. Bo nie chciałem mieć na kursach ludzi, których interesuje tylko uzyskanie patentu, ale zdobycie wiedzy. Chyba jasne wyjaśnienie.

Pozdrawiam

Odświeżasz stary kotlet, sprzed paru lat. Byłeś, jesteś i jeszcze długo będziesz beneficjentem systemu patentowego i egzaminacyjnego w Polsce. To że prowadzisz rejsy na jachtach pod banderą polską, powyżej iluś tam metrów wynika z tego że potrzebny jest patenciarz. Nawet jak właściciel jachtu będzie miał większą wiedzę żeglarska niż Ty, będzie zmuszony prawem do angażowania Ciebie. Czy zrezygnujesz z tantiem za książki kupowane przez przygotowujących się do egzaminu PZŻ, albo organizowanego przez podmiot egzaminujący żyjący z takiej a nie innej rzeczywistości.
A jedną z przyczyn dla której książki/podręczniki się sprzedają jest brak czytelnego, transparentnego i szczegółowego zakresu wiedzy potrzebnej do zdania egzaminu.
Rezygnujesz z tantiem?
Korzystasz pełnymi garściami z panującego systemu, wiec nie rób z siebie świętoszka.

Skrajnym idiotyzmem jest założenie ze ktoś przychodzący na kurs np. ŻJ jest zainteresowany wyłącznie patentem a nie wiedzą. Przygotowanie do egzaminu nie stoi w sprzeczności z przekazywaniem wiedzy żeglarskiej. Przynajmniej ja się z tym nie spotkałem, ludzie zgłaszający się do mnie przychodzą po wiedzę i umiejętności, nie wiem Jakie Ty masz doświadczenia? Co spowodowało taki idiotyczny wniosek?

Piotr Siedlewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 mar 2016, o 22:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 17:20
Posty: 60
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 12
Uprawnienia żeglarskie: kapitan
Piotrze,

Twoje uniesienie i emocje zdziwiły mnie zaiste! Nie będę dochodził dlaczego ;)

Wytłumacz tylko dlaczego miałbym rezygnować z tantiem za książki? Bo komuś pomagają przygotować się do egzaminu?! To jakiś absurd! Nie piszę podręczników pod egzaminy PZŻtu, a książki które uznaję za pomocne dla żeglarzy. Poza tym pieniądze za nie uzyskiwane są śmiesznie małe w stosunku do czasu poświęconego na ich przygotowanie. To raczej hobby niż zarobkowanie ;D Proszę napisz książkę i zobacz ile za nią dostaniesz (przy nakładzie 1000-2000 egz., bo takie są) - wtedy się przekonasz jaki "majątek" na tym zbijesz :D

Uważasz, że gdyby system był inny, to ludzie by książek nie kupowali, bo nie byłyby im potrzebne?! To jakaś zupełna aberracja! W takim razie po co tyle drukują choćby Brytole, Francuzi i Niemcy? Idąc Twoim tokiem rozumowania ilość publikacji jest wprost proporcjonalna do jakości systemu a więc wskazywałyby, że mają jeszcze gorszy system od naszego :D

Prowadzę jachty zwykle między 45 a 60ft (czyli do jakiś 18m) i najczęściej pod obcą banderą. Chyba nie potrzeba na to specjalnych papierów w Polsce?! Zazwyczaj czarteruję zwykłe jachty pod samemu organizowane rejsy - każdy może to zrobić, najczęściej nawet bez patentu. W ostatnich 10 latach pod polską banderą pływałem jedynie na: śp. Panoramie i Śmiałym, Selmie, Spirycie One, Hi Ocean, Naschejchacie II, Join us - głównie dlatego, że armatorzy obdarzyli mnie zaufaniem. Ostatni raz prowadziłem żaglowiec jeszcze przed 2000 rokiem a OW byłem ponad 10 lat temu (nie lubię, bo to nie moja bajka). Czasami przeprowadzam jachty, bo komuś zależy, aby bezpiecznie i na czas dostarczyć jednostkę o znacznej wartości, a nie na samym patencie (teraz ich liczba idzie chyba w tysiące). Sporadycznie zatrudniam się na jachtach prywatnych, wygrywając "castingi", choć inni startujący również posiadali papiery kapitańskie. Czyli normalne zasady rynkowe, każdy może tak samo. Zmiany przepisów dotyczących uprawiania żeglarstwa w Polsce nie specjalnie mnie obchodzą i nie wpływają na moją działalność rejsową.

Sporo się nasłuchałem i w młodości widziałem jak wyglądają niektóre szkolenia i egzaminy PZŻtu (kupowanie patentów, egzaminów, przepychanie znajomków, marna jakość szkoleń, kolesiostwo - pewnie na tym forum wielu może to potwierdzić). Dlatego nie chciałem w to wchodzić. Wychodzę z założenia, że jeśli ktoś ma motywację zdobywania wiedzy a nie tylko zdobycia patentu, to może (choć nie musi) odnajdzie kiedyś drogę do mojej firmy. Wtedy na tym zarabiam. Ale to jest raczej obok i mimo systemu, który w ogóle mnie nie obchodzi. Nie ma tu żadnej hipokryzji, którą mi zarzucasz.

Pozdrawiam i życzę spokojnych snów

_________________
Andrzej Pochodaj

SEAMASTER | właściwy kurs
kursy rejsy czartery
http://www.SEAMASTER.pl



Za ten post autor Andrzej Pochodaj otrzymał podziękowanie od: Stara Zientara
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 mar 2016, o 22:47 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
Andrzej Pochodaj napisał(a):
Twoje uniesienie i emocje zdziwiły mnie zaiste!


Mnie natomiast zdziwiły, bzdury które wypisujesz, przeciwstawiają szkolenie zakończone zdawaniem egzaminu jakimś innym szkoleniom.

To tak jakby prowadzący zajęcia z nawigacji, na kursie na JSM miał opowiadać inne rzeczy niż w czasie warsztatów nawigacyjnych nie będących integralną częścią kursu.

Jak ktoś organizuje kurs manewrowy na JSM to zwrot przez rufę jest inny niż na manewrówce nie związanej z kursem?

Piotr Siedlewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 mar 2016, o 10:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 17:20
Posty: 60
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 12
Uprawnienia żeglarskie: kapitan
Nie o tym pisałem. Nie mam nic przeciwko tym, którzy szkolą w systemie PZŻ i tym, którzy z nich korzystają. To jest ich sprawa. Ja działam inaczej i tyle. Do mnie przychodzą ludzie, aby się jedynie nauczyć (niekiedy rzeczy niezgodnych czy nie objętych wytycznymi PZŻtu). Motywacja ich jest z gruntu inna niż chęć uzyskania patentu.

Uśmiałem się jedynie, że rzekomo jestem beneficjentem systemu, co wywołało Twoją emocjonalną i nie do końca związaną z tym co pisałem wypowiedź. Usilnie, acz absurdalnie, starasz mi się przypisać coś, co nie ma miejsca.

Jeśli już jesteś tak wojowniczo dociekliwy, to może zastanówmy się kto jest "beneficjentem obecnego systemu"?

To nie ja organizuję i nie ja zarabiam na kursach na patenty PZŻtu! A Ty?
To nie ja mam coś wspólnego z systemem szkolenia PZŻtu! A Ty?
To nie ja mam kontakt z komisjami egzaminacyjnymi PZŻtu! A Ty?
To nie ja korzystam na systemie stopni PZŻtu? A Ty?

Pozdrawiam

_________________
Andrzej Pochodaj

SEAMASTER | właściwy kurs
kursy rejsy czartery
http://www.SEAMASTER.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 mar 2016, o 10:42 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
Andrzej Pochodaj napisał(a):

To nie ja organizuję i nie ja zarabiam na kursach na patenty PZŻtu! A Ty?
To nie ja mam coś wspólnego z systemem szkolenia PZŻtu! A Ty?
To nie ja mam kontakt z komisjami egzaminacyjnymi PZŻtu! A Ty?
To nie ja korzystam na systemie stopni PZŻtu? A Ty?

Pozdrawiam

1. Czy na warsztatach reklamowanych przez Ciebie sprzedajesz wiedzę niepokrywająca się z wymaganiami na JSM choćby w zakresie meteo lub nawigacji?

2. Nie ma systemu szkolenia PZŻ, praktycznie od wielu lat systemy są autorskie.

3. Mam kontakt, skoro przychodzą do mnie ludzie którzy chcą się przygotować do egzaminu na JSM i ŻJ to muszę mieć z nimi kontakt. Jestem też na 100 % przekonany ze mój kontakt z egzaminatorami jest znacznie luźniejszy niż w podmiotach które organizują szkolenia i zarazem własnoręcznie produkty swego szkolenia egzaminują.

4. Nie ma systemu PZŻ stopni, są patenty państwowe, aby je uzyskać potrzebne są staże morskie.
Prowadzisz rejsy i na prośbę załoganta wypisujesz opinie wysyłane do PZŻ?
A może na taką prośbę reagujesz pogardliwym spojrzeniem i w reklamach rejsu zastrzegasz że nie wystawiasz opinii niezbędnych do uzyskania patentu?


Piotr Siedlewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 mar 2016, o 11:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 17:20
Posty: 60
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 12
Uprawnienia żeglarskie: kapitan
ins napisał(a):
Andrzej Pochodaj napisał(a):

To nie ja organizuję i nie ja zarabiam na kursach na patenty PZŻtu! A Ty?
To nie ja mam coś wspólnego z systemem szkolenia PZŻtu! A Ty?
To nie ja mam kontakt z komisjami egzaminacyjnymi PZŻtu! A Ty?
To nie ja korzystam na systemie stopni PZŻtu? A Ty?

Pozdrawiam

1. Czy na warsztatach reklamowanych przez Ciebie sprzedajesz wiedzę niepokrywająca się z wymaganiami na JSM choćby w zakresie meteo lub nawigacji? Częściowo tak i u mnie zwykle jest więcej. Ograniczam lub pomijam (moim zdaniem) rzeczy zbędne a nacisk kładę na potrzebne i praktyczne. Mnie obchodzi rzeczywistość nawigacyjna a nie egzaminacyjna.

2. Nie ma systemu szkolenia PZŻ, praktycznie od wielu lat systemy są autorskie. To po co piszesz, że jestem jego beneficjentem?

3. Mam kontakt, skoro przychodzą do mnie ludzie którzy chcą się przygotować do egzaminu na JSM i ŻJ to muszę mieć z nimi kontakt. A ja nie mam. Jestem poza systemem PZŻtu i jego układami.

4. Nie ma systemu PZŻ stopni, są patenty państwowe, aby je uzyskać potrzebne są staże morskie.
Prowadzisz rejsy i na prośbę załoganta wypisujesz opinie wysyłane do PZŻ? Wystawiam z rejsów szkoleniowych i typowo żeglarskich, a nie wystawiam z rejsów typowo turystycznych za tzw. "dupo-kojo-godziny". Czy przedstawiają to PZŻ czy gdzie indziej, nie jest to już moją sprawą.
A może na taką prośbę reagujesz pogardliwym spojrzeniem i w reklamach rejsu zastrzegasz że nie wystawiasz opinii niezbędnych do uzyskania patentu? A dlaczego, w zasadzie mnie nie znając, imputujesz mi emocje i działania jakich nie mam?


Piotr Siedlewski


Pozdrawiam

_________________
Andrzej Pochodaj

SEAMASTER | właściwy kurs
kursy rejsy czartery
http://www.SEAMASTER.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 mar 2016, o 11:20 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
Czy mógłbyś Andrzeju w jakiś inny sposób redagować post, bo wychodzi jakiś kipisz z niego w dodatku podpisany mym nazwiskiem.


Cytuj:
2. Nie ma systemu szkolenia PZŻ, praktycznie od wielu lat systemy są autorskie. To po co piszesz, że jestem jego beneficjentem?


Gdzie napisałem, że jesteś beneficjentem systemu szkolenia PZŻ?

Piotr Siedlewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 mar 2016, o 12:23 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
Andrzej Pochodaj napisał(a):
Ograniczam lub pomijam (moim zdaniem) rzeczy zbędne a nacisk kładę na potrzebne i praktyczne. Mnie obchodzi rzeczywistość nawigacyjna a nie egzaminacyjna.


http://www.seamaster.pl/nawigacja-warsztaty.php
Załącznik:
Przechwytywanie.PNG
Przechwytywanie.PNG [ 19.25 KiB | Przeglądane 6643 razy ]


Dziwnym jest dla mnie ten sposób podejścia. na forum udajesz, że system szkolenia, egzaminy cię nie interesują, ale w materiałach na stronie wyraźnie informujesz, że uczysz rozwiązywania zadań pod kątem wytycznych na JSM.

Piotr Siedlewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL