Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 20 lip 2025, o 05:30




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 paź 2010, o 22:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2006, o 11:31
Posty: 17563
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2354
Otrzymał podziękowań: 3696
Uprawnienia żeglarskie: ***** ***
To jest Carter?! Na moje oko, to zbyt biały jak na Cartera :-)

_________________
Pozdrawiam,
Marek Grzywa


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 31 paź 2010, o 12:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 20:31
Posty: 268
Lokalizacja: Topola Mała
Podziękował : 14
Otrzymał podziękowań: 52
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
Zbieraj napisał(a):





Nie, ten jacht z ogłoszenia to inna jednostka o identycznej nazwie. "Euforia" Witka wygląda (wyglądała w stoczni w English Harbour, przed remontem) tak:

Jak by nie było, jest to pośredni dowód, że Witek na tym ogromnym shipie przepłynął te dużą sadzawką :lol:



Pozdrawiam
Janusz Zbierajewski


Dziękuję Januszku za wsparcie.

Takie spotkania z żeglarzami , gdzieś hen daleko,zapamiętuje się na długie lata.

Pozdrawiam
Witek Chołast

_________________
Pozdrawiam
Witek
'odwierty do pomp ciepła'


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 31 paź 2010, o 14:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 16:10
Posty: 13994
Podziękował : 10548
Otrzymał podziękowań: 2485
Uprawnienia żeglarskie: Nie odebrany plastik
Ketiw napisał(a):
Zbieraj napisał(a):
Jak by nie było, jest to pośredni dowód, że Witek na tym ogromnym shipie przepłynął te dużą sadzawką :lol:
Pozdrawiam
Janusz Zbierajewski


Dziękuję Januszku za wsparcie.
Takie spotkania z żeglarzami , gdzieś hen daleko,zapamiętuje się na długie lata.
Pozdrawiam
Witek Chołast



Ja tam bym sie bał na TAAKIM szipie jechać aż TAAM
No chyba że bym miał wsparcie TAAKIego złośliwca :lol:

ps
a książkę też zanabyłem :wink:
"Maniek-Jurek - Niedowiórek"

_________________
"Wolność? co to takiego?" ja
"Gdy wszyscy grają to samo - szukam dyrygenta" K.Szewczyk

Wspomnij: Orwella i Huxleya.


Zapraszam na "fejsa":

"Dla tych co nie lubią szerokich ruf ;-)"
"Marian Strzelecki"
oraz
https://planyjachtow.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 lis 2010, o 21:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2009, o 21:13
Posty: 124
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował : 7
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
oculus napisał(a):
I wyszło na moje :cool:

Kolejne źródło, według którego wyszło na moje :)

http://lookr.tv/player.php?id=375

czas 4:00


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 lis 2010, o 00:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2009, o 15:04
Posty: 14323
Lokalizacja: Stara Praga
Podziękował : 606
Otrzymał podziękowań: 5397
oculus napisał(a):
oculus napisał(a):
I wyszło na moje :cool:

Kolejne źródło, według którego wyszło na moje :)

http://lookr.tv/player.php?id=375

czas 4:00

Nie wyszło na Twoje.
Na razie wykazałeś, że jest dwóch zwolenników sztormowania z wiatrem: jeden nazywa sie Baranowski a drugi oculus. :lol:
Po prostu nie umiesz ani czytać, ani słuchać. Trzeba było nie zatrzymywać sie na 4 minucie, tylko poświęcić więcej czasu. Mogłoby się okazać, że Krzysztof proponuje również inne rozwiązania.

_________________
Pozdrawiam
Janusz Zbierajewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 lis 2010, o 21:43 

Dołączył(a): 30 lis 2009, o 11:52
Posty: 288
Podziękował : 81
Otrzymał podziękowań: 15
Uprawnienia żeglarskie: sternik morski
cape napisał(a):
Maar napisał(a):
Woda musi lecieć tak jak zawsze, nie może być jakichś nietypowych przerw w wypływie wody chłodzącej.


To oczywiste
Maar napisał(a):
Jeżeli masz wskaźnik ciśnienia, to trzeba na niego spoglądać i odpowiednio reagować, znaczy się odstawić silnik gdyby ciśnienie spadało/spadło.
Jeżeli nie masz wskaźnika ciśnienia to chociaż wskaźnik temperatury musisz obserwować. Tu może być zagwozdka przy małych obrotach - temperatura może wzrastać ze względu na niewydolność wolno pracującej pompy.


Można patrzeć, lub...słuchać. Volwo i Janmar jak coś im dolega przeraźliwie piszczą.


Tak trochę nie bardzo sobie wyobrażam obserwowanie w sztormie nietypowych przerw w wypływie wody chłodzącej-np jacht idzie w głębokim przechyle a wylot rury wydechowej pod wodą..Większość jachtów ma tylko czujniki ciśnienia i temperatury a nie wskaźniki więc też trudno zauważyć wcześniej co się święci,jedynie ratuje usłyszenie alarmu-ale czy w sztormie brzmi on przeraźliwie?też wątpię..


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL