Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 4 sie 2025, o 13:04




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 lut 2011, o 13:51 

Dołączył(a): 20 lut 2011, o 13:30
Posty: 19
Podziękował : 3
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: żeglarz jachtowy
Witam , proszę forumowiczów o fachową poradę czym zabezpieczyc teakowy pokład , tak aby nie był zbyt śliski i zarazem impregnował drewno . Proszę o praktyczne rady i ew nazwy specyfików . Z góry dziękuję .


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 lut 2011, o 14:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 19:37
Posty: 13881
Lokalizacja: Port Rybnik
Podziękował : 1634
Otrzymał podziękowań: 2386
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
Pod tym linkiem http://www.port21.pl/porady/article_883.html kilka zaleceń...zwróć uwagę na samym dole odznaczonym drukiem.

_________________
Wojciech1968 Port Rybnik
W życiu piękne są tylko chwile...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 lut 2011, o 20:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lut 2006, o 20:35
Posty: 844
Lokalizacja: Ruda Śląska
Podziękował : 29
Otrzymał podziękowań: 47
Polecam Ovatroll, najpierw 1, jako nasączenie, potem "dwójkę" do pokrycia...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 lut 2011, o 21:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2006, o 11:31
Posty: 17565
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2354
Otrzymał podziękowań: 3697
Uprawnienia żeglarskie: ***** ***
stringer 730 napisał(a):
Witam , proszę forumowiczów o fachową poradę czym zabezpieczyc teakowy pokład , tak aby nie był zbyt śliski i zarazem impregnował drewno
Na tym wyższość teaku polega, że nie wymaga impregnacji.

Oleje (specjalne do teaku lub po prostu Owatroll d1) powodują, że pokład będzie "ślicznie" się prezentował, ale funkcjonalność teaku znacznie spadnie i będzie wymagał ciągłego dbania.

Chyba na forum był artykuł Zbieraja (a może coś mylę i to wcale nie było na forum - sprawdzę) o sposobach dbania o teakowy pokład za pomocą... załoganta, szczoty i myjki ciśnieniowej.

Najgorszym - praktycznie nie stosowanym już - rozwiązaniem jest lakierowanie teaku. Robienie tego na śródlądziu, gdzie ciągle ktoś włazi w upiaszczonych butach jest złym pomysłem.

_________________
Pozdrawiam,
Marek Grzywa



Za ten post autor Maar otrzymał podziękowanie od: boSmann
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 lut 2011, o 16:42 

Dołączył(a): 20 lut 2011, o 13:30
Posty: 19
Podziękował : 3
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: żeglarz jachtowy
Wielkie dzięki za podpowiedzi i do zobaczenia być może na wodzie .


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 219 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL