Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 22 lip 2025, o 00:53




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 kwi 2012, o 11:14 

Dołączył(a): 20 mar 2006, o 14:11
Posty: 111
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 3
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Zapraszamy na tygodniowe wiosenne rejsy z Wenecji na jachcie S/Y Sail la Vie (Bavaria 42)!
Jacht gości maksymalnie 6 uczestników w trzech przestronnych kabinach. Jest bardzo dobrze wyposażony i komfortowy.
Wszystkie rejsy prowadzi doświadczony kapitan Grzegorz Stupnicki - czyli nasz forumowy kolega Korala!
Startujemy już 20 maja.

Początek i koniec w Wenecji, a trasę i tempo rejsu dostosujemy do pomysłów i upodobań załogi (żeby oczywiście zdążyć na czas z powrotem;).

Cena 990zł/7dni. Kasa jachtowa ok 10-15 euro dziennie,do rozliczenia na koniec.
Do Wenecji można b. tanio dolecieć (w maju od 68euro w obie strony) albo dojechać samochodem lub autobusem.

A latem S/Y Sail la Vie będzie żeglować po Chorwacji (Dubrownik!) oraz po archipelagu greckich Wysp Jońskich - też zapraszamy!
Grafik rejsów znajdziecie tutaj:
http://www.rejsymorskie.com.pl/rejsy2012.saillavie.html


S/Y Sail la Vie:
Bavaria 42
POL 4802
Rok produkcji: 2005
Dane techniczne:
Długość: ...............................12,99m
Szerokość: ............................. 3,99m
Zanurzenie: ............................. 1,8m
Balast:.................................. 9200kg
Zbiornik paliwa: ........................ 210l
Zbiorniki wody: ..........................360l
Silnik: ...................Volvo Penta 55KM
Powierzchnia ożaglowania:........93m2

Bawaria 42 to jeden z bardziej udanych jachtów przeznaczonych do spokojnej, wygodnej żeglugi. Wnętrze cechuje solidna i gustowna zabudowa.
Przestronna duża mesa w kolorze jasnego mahoniu, trzy wygodne kabiny 2-osobowe, dwie łazienki, dwa stanowiska sterowe, teakowy pokład, funkcjonalne stanowisko nawigacyjne i duży potencjał żeglugowy - to tylko niektóre zalety tej jednostki.

Pozdrowienia,
Kasia Chruścik


Załączniki:
dziob.jpg
dziob.jpg [ 21.04 KiB | Przeglądane 991 razy ]
bok.jpg
bok.jpg [ 47.89 KiB | Przeglądane 991 razy ]
wzorzec.jpg
wzorzec.jpg [ 55.34 KiB | Przeglądane 991 razy ]
3.jpg
3.jpg [ 46.28 KiB | Przeglądane 991 razy ]
9.jpg
9.jpg [ 45.53 KiB | Przeglądane 991 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 27 kwi 2012, o 12:33 

Dołączył(a): 2 mar 2011, o 11:08
Posty: 1314
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 142
Otrzymał podziękowań: 90
Uprawnienia żeglarskie: k.j.bałtycki
katarzyna lenart napisał(a):
i duży potencjał żeglugowy - to tylko niektóre zalety tej jednostki.

Z balastem 9,2 tony to nic dziwnego. :lol:

_________________
Pozdrawiam
Roman


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 7 maja 2012, o 16:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 sty 2010, o 22:16
Posty: 511
Lokalizacja: raz tu, raz tam
Podziękował : 35
Otrzymał podziękowań: 95
Uprawnienia żeglarskie: mam
Roman K napisał(a):
katarzyna lenart napisał(a):
i duży potencjał żeglugowy - to tylko niektóre zalety tej jednostki.

Z balastem 9,2 tony to nic dziwnego. :lol:


Balast to tylko 2,95 tony, a 9,2 tony to wyporność. A dokładnie jest to ciężar pustego jachtu z podstawowym wyposażeniem, z maksymalnym obciążeniem ciężar rośnie do 12,3 tony.
W każdym razie w 6 - 7 osób pływa się całkiem przyjemnie :-)

_________________
Grzegorz
S/Y Sail La Vie
https://facebook.com/sysaillavie



Uwaga: post może zawierać śladowe ilości błędów i nieścisłości ;-)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL