Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 23 lip 2025, o 16:09




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 maja 2012, o 01:38 

Dołączył(a): 21 mar 2006, o 15:02
Posty: 324
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: kapitan jachtowy motorowodny LRC STCW
Trasa Gdask,Stockholm, Alandy, Tallin, Gdańsk. termin 25-06 do 06-07 W
zależności od warunków meteo kondycji i ochoty załogi możliwe modyfikacje.
Cena obejmuje WSZYSTKO 1800 zł za 11 dni rejsu bez żadnych dopłat. Kojowe,
wyżywienie, paliwo, opłaty portowe, opiekę skippera.
pl.wikipedia.org/wiki/Wyspy_Alandzkie
Jacht to słynna s/y Freya zbudowana przez kpt Dariusza Boguckiego pioniera
wypraw polarnych. Jednostka kultowego typu j80, które nadal pływaja na
najtrudniejszych akwenach jak Cap Horn czy NW passage. Statek wybitnie
bezpieczny i bardzo dobrze utrzymany www.mestwin-freya.ovh.org/
Maciej Wierciński
seaskipper@gazeta.pl
tel: 502 788 288


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 maja 2012, o 06:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2009, o 01:45
Posty: 9992
Podziękował : 2979
Otrzymał podziękowań: 3355
Uprawnienia żeglarskie: różne....
seaskipper napisał(a):
Jacht to słynna s/y Freya zbudowana przez kpt Dariusza Boguckiego pioniera
wypraw polarnych. Jednostka kultowego typu j80, które nadal pływaja na
najtrudniejszych akwenach jak Cap Horn czy NW passage.

Tak w kwestii formalnej -które jachty typu J-80 "nadal pływaja na
najtrudniejszych akwenach jak Cap Horn czy NW passage"?

_________________
Jaromir Rowiński aka pierdupierdu
Jeżeli masz ochotę komentować takie poglądy, których co prawda nigdy nie wyraziłem, ale które kompletnie bez sensu i z sobie tylko znanej przyczyny usiłujesz mi przypisać - droga wolna. Śmiesznych nigdy dość...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 maja 2012, o 07:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2007, o 12:00
Posty: 4740
Podziękował : 162
Otrzymał podziękowań: 321
Uprawnienia żeglarskie: -)
Też jestem ciekawy :>


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 maja 2012, o 08:17 

Dołączył(a): 21 mar 2006, o 15:02
Posty: 324
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: kapitan jachtowy motorowodny LRC STCW
np
http://pl.wikipedia.org/wiki/SY_Solanus

s/y Eltanin regularnie na Svalbard


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 maja 2012, o 10:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2009, o 01:45
Posty: 9992
Podziękował : 2979
Otrzymał podziękowań: 3355
Uprawnienia żeglarskie: różne....
seaskipper napisał(a):


OK - piękna wyprawa, zaliczone oba wymienione żeglarskie Everesty.
To jeden jacht J-80 na akwenach NWP czy Cape Horn - nie wiem skąd liczba mnoga w Twoim anonsie...
(Związku z żeglowaniem na Alandy leciwą Freyą też nie rozumiem...)

seaskipper napisał(a):
s/y Eltanin regularnie na Svalbard

Hmmm, ten Svalbard to będzie bardziej w okolicach Cap Horn czy bliżej NW passage? :roll:
BTW - czy jesteś pewien, że podając za przykład ten statek zachęcisz kogokolwiek, kto w ostatnich latach odwiedził, choćby przelotnie, pokład Eltanina? :lol: :lol:

_________________
Jaromir Rowiński aka pierdupierdu
Jeżeli masz ochotę komentować takie poglądy, których co prawda nigdy nie wyraziłem, ale które kompletnie bez sensu i z sobie tylko znanej przyczyny usiłujesz mi przypisać - droga wolna. Śmiesznych nigdy dość...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 maja 2012, o 17:41 

Dołączył(a): 21 mar 2006, o 15:02
Posty: 324
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: kapitan jachtowy motorowodny LRC STCW
pierdupierdu napisał(a):
seaskipper napisał(a):


OK - piękna wyprawa, zaliczone oba wymienione żeglarskie Everesty.
To jeden jacht J-80 na akwenach NWP czy Cape Horn - nie wiem skąd liczba mnoga w Twoim anonsie...
(Związku z żeglowaniem na Alandy leciwą Freyą też nie rozumiem...)
Freya po dopsazeniu moze popłynac bardzo deleko, pozatem było takich dalekich wypraw znacznie wiecej i właśnie na j80 poczytaj troche:
http://pl.wikipedia.org/wiki/J-80_(typ_jachtu)

seaskipper napisał(a):
s/y Eltanin regularnie na Svalbard

Hmmm, ten Svalbard to będzie bardziej w okolicach Cap Horn czy bliżej NW passage? :roll:

Sprawdx na mapie to nie bedziesz musiał pytac:))
BTW - czy jesteś pewien, że podając za przykład ten statek zachęcisz kogokolwiek, kto w ostatnich latach odwiedził, choćby przelotnie, pokład Eltanina? :lol: :lol:

szukam zeglarzy chcacych zeglowac, a gdy ktos chce tylko imprezowac na Bavarii czy innej mydelniczce to jego wybor ale nie ten adres:))


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 maja 2012, o 17:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2008, o 20:15
Posty: 7584
Lokalizacja: Poznań
Podziękował : 452
Otrzymał podziękowań: 942
Uprawnienia żeglarskie: wystarczające
seaskipper napisał(a):
szukam zeglarzy chcacych zeglowac, a gdy ktos chce tylko imprezowac na Bavarii czy innej mydelniczce to jego wybor ale nie ten adres

A na Bawarii, czy też innej mydelniczce żeglować nie można ?
Jedna taka 12 metrowa mydelniczka świat dołem właśnie opłynęła. :lol:

A jak sobie tak piszemy, to Twoja trasa w tym czasie jest praktycznie niewykonalna. Mydelniczką na tą trasę i w tym czasie szanse są większe. To dla tych, którzy uwierzą, że odwiedzą Stockholm, Alandy i Talin w ciągu 11-dniowego rejsu startujac z Gdańska.

_________________
Żeglarstwo polega na tym, że pływając całe życie i będąc starym i schorowanym człowiekiem, nigdzie nie dopłynąć.
Krzysztof Chałupczak


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 maja 2012, o 18:06 

Dołączył(a): 21 mar 2006, o 15:02
Posty: 324
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: kapitan jachtowy motorowodny LRC STCW
Cape napisał(a):
seaskipper napisał(a):
szukam zeglarzy chcacych zeglowac, a gdy ktos chce tylko imprezowac na Bavarii czy innej mydelniczce to jego wybor ale nie ten adres

A na Bawarii, czy też innej mydelniczce żeglować nie można ?

Ja po 60 dniach zeglugi obiecałem sobie ze nigdy wiecej:))

Co innego jakis prawdziwy jacht, nawet niestety z plastiku:))

Jedna taka 12 metrowa mydelniczka świat dołem właśnie opłynęła. :lol:

To płyn mydelczka zycze powodzenia, stopy wody!
:))

Bywali tacy co i pontonem sie wybierali:))

A jak sobie tak piszemy, to Twoja trasa w tym czasie jest praktycznie niewykonalna.

Mysle ze moze byc wykonalna. To ogólny kierunek a dokad dopłyniemy to juz Neptun zadecyduje. A jak ktos chce pewnosc wykonania trasy to nie zaglowiec ale prom potrzebuje.
Zreszta widomo ze jak nie Tallin to Stockholm, a Ryga tez jest urokliwa.

Szukam takich co dla przygody płyna i nie musza zdazyc do Stockholmu na 1320 w dniu dowolnym:))

Mydelniczką na tą trasę i w tym czasie szanse są większe.

To płyn mydelniczka. Przy rzeźkich warunkach będzie calkowie odwrotnie:)))

To dla tych, którzy uwierzą, że odwiedzą Stockholm, Alandy i Talin w ciągu 11-dniowego rejsu startujac z Gdańska.

Napisałem, ze trase zmodyfikujemy:)) To ogolna propozycja:))


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 maja 2012, o 12:57 

Dołączył(a): 21 mar 2006, o 15:02
Posty: 324
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: kapitan jachtowy motorowodny LRC STCW
Rejs w kierunku Alandów Sockholmu, Tallina...

Ok 3-4 dni powinno nam zajac dotarcie do Alandów.., potem zadecydujemy gdzie dalej i jak wracac do Gdańska.

11 dób rejsu powinno nam dac ok 200h stazu.

Niestety wejscia nocne na swiatłach raczej nie dopisza bo chyba noce bedziemy mieli raczej białe...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 17 maja 2012, o 20:58 

Dołączył(a): 3 mar 2012, o 23:58
Posty: 163
Lokalizacja: Łódż
Podziękował : 2
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: sternik. src
pierdupierdu napisał(a):
seaskipper napisał(a):
Jacht to słynna s/y Freya zbudowana przez kpt Dariusza Boguckiego pioniera
wypraw polarnych. Jednostka kultowego typu j80, które nadal pływaja na
najtrudniejszych akwenach jak Cap Horn czy NW passage.

Tak w kwestii formalnej -które jachty typu J-80 "nadal pływaja na
najtrudniejszych akwenach jak Cap Horn czy NW passage"?

W 2010 r. s/y Solanus " Morskim szlakiem Polonii 2010-2011", przeszli Przejściem Północno-Zachodnim


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 maja 2012, o 16:18 
pierdupierdu napisał(a):
Hmmm, ten Svalbard to będzie bardziej w okolicach Cap Horn czy bliżej NW passage?

Nie ma na wielu mapach, ale wystarczy poszukać na globusie i widać gdzie leży.
Nie masz najmniejszego pojęcia w jakich warunkach atmosferycznych, stanu morza, zalodzenia dnia i polarnej nocy pływa Eltania. Niewiele też wiesz jakim się tam cieszy wzięciem i ilu pasażerów wszystkich narodowości przewija się przez jej, niewiele się od innych tam stateczków różniący pokład przewija. Gdyby ktoś chciał reklamować wytrzymałość i odporność na ciężkie warunki jakiejś konstrukcji jachtowej to z całą pewnością Eltania byłaby do tego pierwsza.
Można o Eltani i jej właścieilu i kapitanie, i innych jeszcze prowadzących opowiadać furę anegdot i śmiesznostek, ja sam miałbym tego dwie pełne garście i jeszcze trochę. Ale nie warto bo świat jest pełen najwyraźniej takich co by tego nie zrozumieli.
Jarek Czyszek
PS dziesięć dni Sztokholm Gdynia to jest czasu po pachy. Gdynia Sztokholm, Marienhamina też robiłem w tym czasie, ale trzeba się wówczas postarać - przede wszystkim jechać Gdynia- Marienhamina, Sztokholm - Gdynia i dużo paliwa, Marienhamina Sztokholm Nynashamn na silniku.


Załączniki:
eltania.jpg
eltania.jpg [ 63.52 KiB | Przeglądane 3017 razy ]
Góra
  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 maja 2012, o 20:08 

Dołączył(a): 2 mar 2011, o 11:08
Posty: 1314
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 142
Otrzymał podziękowań: 90
Uprawnienia żeglarskie: k.j.bałtycki
tatajarek napisał(a):
Można o Eltani i jej właścieilu i kapitanie, i innych jeszcze prowadzących opowiadać furę anegdot i śmiesznostek, ja sam miałbym tego dwie pełne garście i jeszcze trochę. Ale nie warto bo świat jest pełen najwyraźniej takich co by tego nie zrozumieli.

Jarku.
A dasz mi szansę?.

_________________
Pozdrawiam
Roman


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 maja 2012, o 20:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2008, o 20:15
Posty: 7584
Lokalizacja: Poznań
Podziękował : 452
Otrzymał podziękowań: 942
Uprawnienia żeglarskie: wystarczające
tatajarek napisał(a):
Gdynia Sztokholm, Marienhamina też robiłem w tym czasie, ale trzeba się wówczas postarać - przede wszystkim jechać Gdynia- Marienhamina, Stockholm - Gdynia i dużo paliwa, Marienhamina Sztokholm Nynashamn na silniku

A Tallin ? :D I...Sztokholm ? Czy Nynashamn ?
seaskipper napisał(a):
Trasa Gdask,Stockholm, Alandy, Tallin, Gdańsk. termin 25-06 do 06-07

_________________
Żeglarstwo polega na tym, że pływając całe życie i będąc starym i schorowanym człowiekiem, nigdzie nie dopłynąć.
Krzysztof Chałupczak


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 maja 2012, o 00:23 
Cape napisał(a):
A Tallin ?

Tallin - piękne miasto. Tallin - Sztokholm w dziesięć dni się nie da, tak samo Ryga. Szkoda bardzo bo i Zatoka Ryska przednia jest do żeglowania, ale daleko cholernie tam i z powrotem. Trzeba robić osobne rejsy.
Roman K napisał(a):
A dasz mi szansę?.

Kiedyś Eltania zacumowała w tej plątaninie statków i stateczków przy słynnej B keii w Longyearbyen. Miejsca tam było co kot napłakał zatem nasz jacht stanął longside do wysokiej na kilka metrów burty kutra rybackiego w ten sposób, ze aby wyjść z łódki trzeba się było po pionowej ścianie tej burty wspinać przy pomocy liny chyba. Przypadkiem tam byłem przy cumowaniu, jedną cumkę wziąłem i chwyciłem, szyper z załogantem wyskoczyli w locie i przesunęli łódkę bliżej do tego kutra zapominając chyba o kilku pasażerach, których tam beztrosko pozostawili :-o .
Własnie od jakiegoś czasu ucinaliśmy sobie wesołą pogawędkę na mostku Oceanii, kiedy niespodziane przerwał ją jakiś klient, jeden z tych pasażerów co się nadludzkim wysiłkiem jakoś z Eltanii wydostał. Na potok pretensji armator spojrzał na gościa z góry;
- Miało być loco Longer? No to jest przecież....
Pozdrowienia - Jarek Czyszek


Załączniki:
longer.jpg
longer.jpg [ 65.4 KiB | Przeglądane 2880 razy ]
Tallin.jpg
Tallin.jpg [ 66.96 KiB | Przeglądane 2880 razy ]
Góra
  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 maja 2012, o 00:06 
Przy okazji Sztokholmu:
http://www.kulinski.navsim.pl/art.php?id=1337&page=0


Góra
  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 maja 2012, o 10:46 

Dołączył(a): 21 mar 2006, o 15:02
Posty: 324
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: kapitan jachtowy motorowodny LRC STCW
Jak zwykle wszystko bedzie zalezało od warunków, w sumie czasu sporo na calkiem udany rejs...

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Smiesznostki i jakiejs dziwadła maja wszyscy..., Ale ja bym sie akurat nie próbowal nabijac z ludzi, którzy osiagneli az tyle na wodach arktycznych.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 maja 2012, o 17:40 
seaskipper napisał(a):
ja bym sie akurat nie próbowal nabijac z ludzi

Sorry, kolego,
ale może rzeczywiście dla ciebie dziesięć dni to będzie odpowiednia ilość czasu na Gdynia - Łeba - Puck, też ładna trasa.
Jarek Czyszek


Góra
  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 maja 2012, o 07:11 

Dołączył(a): 21 mar 2006, o 15:02
Posty: 324
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: kapitan jachtowy motorowodny LRC STCW
tatajarek napisał(a):
seaskipper napisał(a):
ja bym sie akurat nie próbowal nabijac z ludzi



Skoro tak zachwalasz te trase, to popyń:))

Bardzo łądna trasa.

Samo wejscie do Łeby to ćwiczenie nawigacyjne, nie mówiac juz o Głębince...

Piękne wydmy.., Jezioro...

No i sam Puck ze słynna Hezia Kasiubska w samym porcie.

I sporo innych atrakcji w okolicy jak pierwsze polskie wiercenia gazu łupkowego.
Sporo zwiedzania, polecam:))


Ostatnio edytowano 23 maja 2012, o 10:27 przez Maar, łącznie edytowano 1 raz
Usunąłem zdublowane cytaty


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 maja 2012, o 10:24 
seaskipper napisał(a):
ze słynna Hezia Kasiubska w samym porcie.


D.T. premierem wszystkich Kasiubów?
A może tych tylko zgromadzonych w Hezi?
Ale geografii jeszcze w szkole nie skasowali, co?
A może jesteś studentem, który zdobywa wyższe wykształcenie? A może już masz, te wyższe, tylko trochę tak zliberalizowane, jak to teraz modne?
Jarek Czyszek


Góra
  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 maja 2012, o 13:26 

Dołączył(a): 21 mar 2006, o 15:02
Posty: 324
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: kapitan jachtowy motorowodny LRC STCW
A co to ma do rzeczy jakie mam wykształcenie i jakie zdobywam?

WYSTARCZAJACE

Ze tez nie mozna se podykutowac na forum, bo zaraz znajda sie tacy co zejda na polityke lub zaczna szukac braków w wykształceniu, ale to przeciez nie piwo nie musi byc pelne:)), albo innemu co kpina nie wyszła trzeba tłumaczyc czym jest j80 i jaka role odegrały w Polskim Zeglarstwie i ze nadal pływaja...
:))

Skad te złosliwosci, znowu w zyciu Ci nie wyszło?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 maja 2012, o 14:56 
seaskipper napisał(a):
Skad te złosliwosci, znowu w zyciu Ci nie wyszło?


To nie złośliwości, to konstatacja.
Idziesz do fotografa i myślisz, że tam będzie fotograf, idziesz do księgarni i myślisz że tam będzie księgarz. Oddajesz auto do warsztatu i myślisz, ze tam będzie mechanik. Chciałbyś popłynąć jachtem i myślisz, że tam na nim będzie jakiś żeglarz...
Tymczasem - na los szczęścia Baltazarze.
Nie ma tam ani fotografa, ani mechanika, o księgarzu nie wspominając. Żeglarz? Zapomnij, to już było i się nie wróci.
Nastąpiły czasy liberalizacji i wykształcenia WYSTARCZAJĄCEGO.
Mnie coś nie wyszło? No, być może, ale przynajmniej wiem co mi nie wyszło. Wiedzieć - rzecz cenna seaskiperze.
Jarek Czyszek


Góra
  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 maja 2012, o 16:20 

Dołączył(a): 21 mar 2006, o 15:02
Posty: 324
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: kapitan jachtowy motorowodny LRC STCW
tatajarek napisał(a):
seaskipper napisał(a):
Skad te złosliwosci, znowu w zyciu Ci nie wyszło?


To nie złośliwości, to konstatacja.

Konstatacja czego?


Idziesz do fotografa i myślisz, że tam będzie fotograf, idziesz do księgarni i myślisz że tam będzie księgarz. Oddajesz auto do warsztatu i myślisz, ze tam będzie mechanik. Chciałbyś popłynąć jachtem i myślisz, że tam na nim będzie jakiś żeglarz...
Tymczasem - na los szczęścia Baltazarze.

A kim ma byc ow fotograf, księgarz czy zeglarz..?

Co to takiego zeglarz..?

Czy ktos kto latami wkuwał rozmaite durnoty.., czy przeciwnie: ten, co zamiast durnot przez lata zeglował..? fotografował...


Nie ma tam ani fotografa, ani mechanika, o księgarzu nie wspominając. Żeglarz? Zapomnij, to już było i się nie wróci.

Na szczescie! Niejakiemu DT wzmiankowanemu przez Ciebie przypomniało sie albo ktos mu przypomniał, ze jest "liberałem", wiec zabrał sie za liberalizowanie dostepu do niektórych zawodów.

NB kiedys czytałem ze w USA kraju jak najbardziej prawnego nie znaja pojecia notariusz, a potwierdzic podpis moze kazda osoba publicznego zaufania czy jakos tak i owe potwierdzenie kosztuje 10 razy taniej niz w Polsce...


Nastąpiły czasy liberalizacji i wykształcenia WYSTARCZAJĄCEGO.

I bardzo dobrze:)))

Nawet tak proste zawody jak posrednik w nieruchomosciach wymagały lat studiów.., a cóz prostszego jest niz znalezienie dwóch chetnych do sprzedazy/kupna mieszkania i zaprowadzenie ich do notariusza:))

Podobnie aby oprowadzic wycieczke po okolicy miejsca zamieszkania trzeba było miec licencje:))

I wreszcie nasz przykład zeglarski:))

Ilosc wypadków wcale nie wzrosła, przeciwnie stare kroniki notuja skandaliczne zachowania ówczesnych kapitanów:)), którzy wykazywali sie brakiem nawet elementarnych umiejetnosci i zasad bezpieczeństwa i moralnych.

Nie twierdze ze obecny system jest idealny, ale poprzednie były skrajnie absurdalne, gdy na rozmaitych rozbójnikach egzaminowali ludzie, którzy nie pływali po 20 lat na morzu:))

Wreszcie wexmy zawód, który jak sie wydawac mogłoby wymagałby szczególnie wysokiego wykształcenia...
Czyli naukowiec:))

A tym czasem najwiekszych postepów dokonali Ford, Edison, Faraday, PAM Dirac, Royce, Newcomen...

Nie chce powiedziec, ze solidne wykształcenie przeszkadza w działalnosci, ale rzeczywiscie solidne wielu ludziom wcale nie przeszkadza...

Bo naukowiec ma legitymacje a uczony dorobek:))



Mnie coś nie wyszło? No, być może, ale przynajmniej wiem co mi nie wyszło. Wiedzieć - rzecz cenna seaskiperze.

Bo piszesz jakbys bał sie konkurencji:)) Jakbys sie odgrywał za jakies niepowodzenie...
Jarek Czyszek


Ostatnio edytowano 23 maja 2012, o 19:40 przez Stara Zientara, łącznie edytowano 1 raz
duplikat usunąłem, resztę zostawiam jako przykład, jak nie cytować


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 maja 2012, o 17:40 
W Polsce, seaskiperze podpis też może potwierdzić osoba zaufania publicznego - dajesz przykład o którym nie masz wiedzy. Ale najbardziej mi się podoba to:
seaskipper napisał(a):
skandaliczne zachowania ówczesnych kapitanów:)), którzy wykazywali sie brakiem nawet elementarnych umiejetnosci i zasad bezpieczeństwa i moralnych.

Wydrukuj sobie i wpatruj się odpowiednio długo, moze stanie się prawdą.

EOT
Jarek Czyszek


Góra
  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 maja 2012, o 18:24 

Dołączył(a): 21 mar 2006, o 15:02
Posty: 324
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: kapitan jachtowy motorowodny LRC STCW
To TY sobie przeczytaj, wyrdukuj moze wyciagniesz wnioski:
http://www.rejsymorskie.net/wypadki.php
szczególnie polecam sprawy: S/y Tadeusz, s/y Barbórka, szkoda, ze nie ma tu perypetii Juranda:))

Zaden z tych ludzi nie miał najmniejszych jkalifikacvji ani merytorycznych ani moralnych ani nawet najzwyczajniejszego zdrowego rozsadku...

Oczywiscie wpadki i błedy moga sie zdarzyc nawet najlepszym, wiec trzeba zachowac pokore w ocenie, ale te wymienione przeze mnie swiadcza, ze ci ludzie robili papiery a nie zeglowali...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 maja 2012, o 19:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 13170
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3101
Otrzymał podziękowań: 2699
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
seaskiper, zanim zaczniesz innych pouczać naucz się najpierw cytować cudze posty i nie pisać swoich podwójnie.O czytaniu ze zrozumieniem przez grzeczność nie wspomnę.

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 maja 2012, o 20:09 

Dołączył(a): 21 mar 2006, o 15:02
Posty: 324
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: kapitan jachtowy motorowodny LRC STCW
Stara Zientara napisał(a):
seaskiper, zanim zaczniesz innych pouczać naucz się najpierw cytować cudze posty i nie pisać swoich podwójnie.O czytaniu ze zrozumieniem przez grzeczność nie wspomnę.


Akurat to włąsnie ja nikogo nie pouczam, ale jedynie najgrzeczniej odpowiadam na posty, niezawsze uprzejme. Natomiast z obsługa forum moze z czasem nabiore wprawy.., to wiedza doswiadczalna jak zeglarstwo, wiec pewnie jeszcze jakies błedy popełnie za co z góry Wszystkich przepraszam...

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

a kogóz ja pouczam??? To raczej ja jestem pouczany przez licznych.., jak mam pływac czy na pniu debu.., czy moze balsa bedzie miała lepsza wypornosc...

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

a kogóz ja pouczam??? To raczej ja jestem pouczany przez licznych.., jak mam pływac czy na pniu debu.., czy moze balsa bedzie miała lepsza wypornosc...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 maja 2012, o 00:05 

Dołączył(a): 21 mar 2006, o 15:02
Posty: 324
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: kapitan jachtowy motorowodny LRC STCW
Cos moje odpowiedzi nie wchodza, moze jestem zabanowany?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 4 cze 2012, o 10:07 

Dołączył(a): 21 mar 2006, o 15:02
Posty: 324
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: kapitan jachtowy motorowodny LRC STCW
Przy pelnej obsadzie mozemy cene obnizyc do 1600 zl w tym 200 zl kaucji zwrotnej. Trasa dowolna. Wg pomyslow i ochoty zalogi. Stokholm Alandy przy dobrych prognozach, ale bez dogmatu:)) Jedyne ograniczenia to 25 wyjsciez Gorek Zach i powrot 06-07 do GZ.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

To jest najtańsza oferta rejsu na j80:)) Bo po rozliczeniu kaucji przy wyokretowaniu wychodzi jedynie 1400 zł za 11 dni rejsu:)) to jest TYLKO 130 zł dziennie za 1 dzień rejsu!!! Przy pełnych kosztach czarteru skippera wyzywienia paliwa i marin... Gdzie taniej zrobisz, uzupelnisz staz..?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 4 cze 2012, o 10:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 maja 2011, o 12:43
Posty: 469
Podziękował : 27
Otrzymał podziękowań: 35
Uprawnienia żeglarskie: Plastikowe beztalencie
viewtopic.php?f=2&t=11961

118zł/dzień też na j80

_________________
"Szkoda wielka, kiedy czyjeś wyższe aspiracje zostają stłumione prozą życia codziennego."


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 4 cze 2012, o 11:47 

Dołączył(a): 21 mar 2006, o 15:02
Posty: 324
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: kapitan jachtowy motorowodny LRC STCW
Eryk napisał(a):
http://zegluj.net/forum_zeglarskie/viewtopic.php?f=2&t=11961

118zł/dzień też na j80


7 dni za 950 daje 136zł per die:))

Zresztą wcale nie chodzi o to by byc o 1zł taniej ale o to by zamknac budzet bez zadnych dopłat i zrealizowac rejs i zrobic duzo stazu i przygody:)) i by bezpiecznie płynac...

I bez ciagłych usterek sprawnym i sprawdzonym i sławnym jachtem


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL