Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 16:10 Posty: 13994 Podziękował : 10548 Otrzymał podziękowań: 2485
Uprawnienia żeglarskie: Nie odebrany plastik
|
[Wojciech1968] wydzieliłem na prośbę z regat viewtopic.php?f=57&t=16860&p=265666#p265404M@rek napisał(a): ...ps. o takiej klasie jachtow jeszcze nie slyszalem , nie sadze zeby byla popularna  Od pewnego czasu mówiło się po pracach nad jachtem klasy 40 do regat, ale jako zunifikowanego monotypu (wiec tańszego) i okazuje się, że już jest: ponoć rewelacyjne osiągi, bo w projektowanie i symulacje włożono wiele wiecej energii (i forsy) niż można włożyć w pojedynczą sztukę: Świat superyacht Nagrody 2013 środa 08 maja 2013 Autor: McConaghyBoats Lokalizacja:. Chiny Adastra, przełomowe kompozytowego superyacht zbudowany przez McConaghy Lodzi w Chinach został wyróżniony sędziów wyróżnienie dla najbardziej innowacyjnych Projekt Mark Evans, John Shuttleworth i Orion Shuttleworth były podczas ceremonii wręczenia nagród w Stambule i odebrał nagrodę w imieniu właściciela Anton Marden. Gratulujemy Anton i jego rodziny, Johna i Orion Shuttleworth, Jepsen projekty i zespół łodzi McConaghy. http://www.mcconaghyboats.com................................................................................................ Tu będzie więcej Wuj gogle tłumaczy: K lasa Czterdzieści (1) Wykonanie McConaghy sprawia, że jej debiut na PSP Southampton Boat Show <br> 13 września 2013 Foto The najnowszej CLASS40, i po raz pierwszy od prowadząc jacht brytyjski projektant Jason Ker, jest, aby jego debiut w Wielkiej Brytanii PSP Southampton International Boat na cumowania łódki M517 w ten piątek. <br> Chociaż wiele klas wyścigowych są w zastoju Obecnie dzięki złym stanie gospodarki światowej, CLASS40 jest bucking tej tendencji z 130. przykład tej zasady skrzynki na morzu Wyścigi łodzi rusza w tym roku. Stworzona przez wiodących Puchar Ameryki i projektant IRC Jason Ker i jego zespół w Ker Yacht Design w Walencji, nowy Forty (1) Projekt reprezentuje klasę "stan techniki. Jego celem jest dostarczenie najnowszej wyścigu zwycięską cechy zwykle znajdują się tylko na własnych łodzi, ale w bardziej przystępnej cenie łodzi produkcja. <br> "Obecnie jednorazowych 40s klasy kosztuje ponad 500 tysięcy euro, aby umieścić na wodzie , "wyjaśnia kierownik projektu, Ned Collier Wakefield. "Celem Forty (1) Projekt jest na to, aby być konkurencyjne z najnowszymi jednorazowych, ale po cenie, która jest porównywalna z produkcji wyścigowych Spec Class40s." <br> Zatem Forty (1) design Cena jest tylko US 400,000 dolarów (około 300.000 euro ex żagle, elektronika, olinowanie ruchome, koszty podatkowe) dzięki niej powstaje w McConaghy Lodzi w Chinach. Tutaj, oprócz niższych stawek wynagrodzenia, oszczędności zostały dokonane przez jej proces produkcji, z gwintem oprzyrządowania, możliwość kupna luzem, itp. <br> porównaniu do innych produkcji Class40s, Forty (1) Projekt jest jednak o znacznie wyższej specyfikacji w standardzie, w tym budowy epoksydowej, zoptymalizowanych sterów kick-up, o wysokiej wytrzymałości stali płetwy pakietu biegów, Premium, Premium masztu talia, itp. Colossal badania i rozwój również poszedł do projektowania łodzi, z góry Specjaliści w ramach realizacji projektu. Na przykład, początkowy rozwój i technika pracy na platformie trzy obornika została przeprowadzona przez Scott Ferguson (aktualnie prowadzącego projekt AC72 skrzydła i inżynierii w Oracle Team USA) przed przekazaniem do ekspertów na południowych Spars. Puchar Ameryki żagiel projektant Chris Williams, North Sails "z siedzibą w Connecticut, pracował na szafę żagla. <br> W badaniu projektu, Jason Ker i jego zespół wykorzystać moc przełomowym" sieci neuronowych ", zwykle używane w sztucznej inteligencji. Z tego, że były w stanie przetestować ponad 70.000 kształty kadłuba przed najlepszymi kandydatami były przedmiotem bardziej wymagającym CFD. Efektem końcowym jest łódź z agresywnym, promienny kształtu kadłuba, ale wyposażony w wąski wodnej, podczas gdy jej grzbiety i "skos" (ostropłetwiec cutaway) sztucznie wydłużyć jego kadłuba. Na pawęży istnieje VO70 stylu 'batwings ", podnosząc wysokość arkusza biegaczy / spinakera toczenia bloki. Umożliwiają one większy zasięg, które można uzyskać z wiatrem headsails i żagle do przystrzyżonymi bardziej równomiernie. <br> Aby zintegrować strukturę optymalnie, czterdzieści (1) Projekt ma wieżę kil, przekazywania obciążeń od stępki do głowy pokładu podczas "V-pasek 'trwa ładunki z chainplates aż do stępki -. techniki zapożyczone z jachtów Pucharu Ameryki <br> Podobnie rdzeń z pianki jest stosowana w kadłubie, który jest 30mm grubości, a nie normalny 20 mm, w celu poprawy sztywności kadłuba, przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości wymaganej struktury na podeszwie kabiny, umożliwiając przez to łatwiejsze do przesuwania stosu się. Jacht został zaprojektowany tak, że dodatkowa przegroda można dodać łatwo, przynosząc ją do ISAF Offshore Special Regs Kot 0 specyfikacji, jeżeli jest ona wymagana do żeglugi na całym świecie w Global Ocean Race. <br> Aby poprawić . możliwość Forty osiągnięcia (1) projekt jest wyposażony w kilu L-configration, z wysiłków podejmowanych w celu zminimalizowania wagi kil, pod wiatr przy zachowaniu dobrej wydajności <br> łódź niesie 750 kg wody balastowej z każdej strony - maksymalna dozwolona zgodnie z zasadami. Aby zapewnić ten jest w najlepszej pozycji, zawarta jest w statecznik długich, cienkich pojedynczych zbiorników. <br> Pierwszy przykład z czterdziestu (1) Projektowanie, zbudowany dla zespołu Tony Lawson zwięzłe, przybył do Wielkiej Brytanii, a dwa tygodnie temu Od tego czasu służby. Po PSP Southampton Boat Show, łódź będzie udać się na próbach morskich i kwalifikacji do listopadowego Transat Jacques Vabre (TJV). W tym długim 5450 mil doublehanded wyścigu transatlantyckiego z Le Havre do Itajaí w południowej Brazylii, łódź będzie prowadził kampanię Ned Collier Wakefield i współ-kapitan Sam Goodchild, dla których TJV reprezentuje niedokończone sprawy: Dwa lata temu na pokładzie ich poprzedniego zespołu zwięzłe, że właśnie wjechał na smyczy, gdy doznał zderzenia off Azorów, zmuszając ich do przejścia na emeryturę. <br> czterdzieści (1) Projekt będzie na wystawie, można oglądać przez prasy i publiczności, na cumowania łódki M517 na marina na prasowej dzień i w weekendy PSP Southampton International Boat Show. Projektanci Jason Ker i Simon Schofield będzie pod ręką, aby odpowiedzieć na pytania w ciągu pierwszych trzech dni targowych, w tym na chrzest jachtu na 14:30 w piątek po południu.
Klasa Czterdzieści (1) Projekt PL związany <br> pierwszym przykładzie Zespołu zwięzłe pod tym Jason Ker zaprojektowane CLASS40 <br> powodu w połowie sierpnia w Wielkiej Brytanii 2 piątek sierpnia 2013, autor: James Boyd, Lokalizacja: nie wybrano <br > Hull numerów no1 nowego Jason Ker zaprojektowane Forty (1) Projekt jest zakończona. Najnowszy dodatek do floty CLASS40 lewo McConaghy lodzie w zeszłym tygodniu i jest teraz na statku płynącym do Wielkiej Brytanii, gdzie ma przyjechać w połowie sierpnia w Southampton. <br> Project Manager z czterdziestu (1) design Ned Collier Wakefield, który będzie również kapitanem łodzi z Samem Goodchild Transat Jacques vabre w transatlantyckim wyścigu listopadzie, spędził ostatnie sześć tygodni w temperaturze obiektu McConaghy za, 40 km na zachód od Hongkongu. Nie jego czas pozwolił mu nadzorować końcowe dopasowanie się i podpisać wszystkie systemy łodzi przed nią są wysyłane. Obejmuje to wszystkie funkcje wewnętrzne, takie jak na stacji wody balastowej i nav i Forty (1) Projektowanie unikalny wieża kil. <br> Nad pokładem lista zadań obejmowało sprawdzenie bukszpryt wyrażaniu oraz niestandardowe stery kick-up i układ kierowniczy . systemu, jak również układ kokpicie <br> "suszymy wyposażony absolutnie wszystko - tak stępki na, platformę na, kłonice na temat", mówi Collier Wakefield. "Działa olinowanie jest gotowy do pracy i żagle zostały podpisane, więc będzie to podłączyć i grać, gdy łódź dociera w Hamble." <br> Zarówno Collier Wakefield i projektantem jachtu, Jason Ker, są zadowolony, że McConaghy Łodzie udało się ukończyć nową łódkę bardzo bliska jej wagi projektu (zasada 40 określa minimalną klasy przemieszczenie w 4,500 kg). <br> "McConaghy stoczni jest niesamowite", mówi Collier Wakefield. "Byłem zdumiony - mając wszystko w domu oznacza, że wszystkie niestandardowe inżynierii chcieliśmy zrobić, wszystkie systemy sterowania i przekładni zwyczaj pokład może być wykonana tylko na miejscu, a zmieniło się w godzinach. Oznaczało to, małych zmian i poprawek nie opóźniać build ". <br> Jason Ker jest bardziej znane z wielokrotnie nagradzanej stoczni. Jego Ker 40 zawodników i 46 IRC są jedno-jak tam projekt zbudowany. "Jak dowiedzieliśmy się spodziewać od McConaghy, proces kompilacji jest bardzo gładka i uzyskaną jakość jest wszystko, co mamy nadzieję, że za", powiedział. "Masy wszedł właśnie na naszych szacunków, co pozwala nam z ufnością zmaksymalizować możliwości oferowanych przez zasady CLASS40. Teraz czekamy na próbach morskich. "<br> Collier Wakefield, sam szkolony architekt, mówi, że jest zadowolony z ergonomii łodzi i jak czyste jest to, teraz jest on kompletny." My naprawdę pchnął do zmniejszenia oporu powietrza, utrzymać wagę w dół i upewnij się, że każdy element został zaprojektowany i zbudowany na jej specyficzny cel. "<br> Ten przyszedł do szczegółowego zaplanowania i zawierał pełną skalę makiety górę kokpitu będącego zbudowany, aby wszystkie przewody do wyciągarki zostały prawidłowo ustawione ten powtórzono raz gotowy pokład został zwolniony ze swojej formy.. "Nie mieliśmy żadnych niespodzianek - kilka poprawek, ale nic poważnego musiało się zmienić", mówi Collier Wakefield. <br> To podejście zostało zastosowane do wnętrza łodzi też, gdzie głównym celem jest, aby zrobić to tak proste, jak to możliwe, aby przejść żagle i przodka stosu i rufie i na boki bez przeszkód. "Kiedy idziesz poniżej, można naprawdę docenić myśl, że poszła do wnętrza. To naprawdę bardzo różni się od wszystkich innych Class40s ", mówi Collier Wakefield. <br> McConaghy posiada wszystkie oprzyrządowania kompletny, gotowy do uruchomienia w produkcji uruchomić, za cel łodzi zawsze było dostarczenie CLASS40 zwyczaj łódź SPEC, w tym zaawansowanych elementów, takich jak Kick-ups sterów, artykulacji bukszprytu, itp., za cenę łodzi produkcja. <br> Po Forty ( 1) Projekt pojawia się w Wielkiej Brytanii będzie zjednoczona z masztu i żagli. Ponownie ogromny wysiłek został położony na te elementy. Amerykanin Scott Ferguson, obecnie pozycją na inżynierię skrzydła i zespół projektowy dla AC72s Oracle drużyny USA, a który wcześniej był maszt projektant Luna Rossa i licznych Volvo Open 70 kampanii, został zatrudniony do przeprowadzenia inżynierii i projektowania prac na drzewca nowego CLASS40 za. Pracował w połączeniu z południowych drzewca, którzy budowali rurę w Południowej Afryce, zanim został wysłany do Danii do wykończenia. <br> Tymczasem żagle budowane są przez North Wielkiej Brytanii, ale został zaprojektowany przez amerykańskiego Chris Williams, dawniej żeglować projektanta z Shosholoza drużyny i kampanii United Internet Team Niemcy Pucharu Ameryki. Pod CLASS40 rządzi dwóch żagle mogą być egzotyka i na Forty (1) Projektowanie budowane są one w stanie Północy z aramidowych sztuki 3Di. <br> znacząco maszt i żagiel projektanci wymyślili latające kształty dla wszystkich żagli w różnych warunkach i różnych cech tucznych gięcia. Projektant Jason Ker mógł wejścia to pod jego pracy CFD, jak on szlifował swój ostateczny projekt. <br> Gdy łódź jest pełna, Collier Wakefield i Sam Goodchild weźmie każdą okazję praca łódź i upewnij się, że jest na tempie gotowy do swojego pierwszego poważnego zdarzenia -.. Transat Jacques Vabre To zobaczyć flotę ponad dwudziestu Class40s pozostawiając Le Havre 3 listopada Przed nimi będzie miesięczny 5450 km doublehanded wyścig w dół iw poprzek Atlantyku do Itajaí zastoju w południowej Brazylii. Będzie to z pewnością dość niektóre dziewiczy rejs do wyrafinowanej nowej CLASS40 Drużyny zwięzłe za.
Załączniki: |

Mcconaghy _470.jpg [ 104.54 KiB | Przeglądane 6169 razy ]
|

McConaghyBoats-Forty1Design-2.jpg [ 108.34 KiB | Przeglądane 6169 razy ]
|

McConaghy2888_1.jpg [ 54.4 KiB | Przeglądane 6182 razy ]
|

McConaguhy_470.jpg [ 79.14 KiB | Przeglądane 6182 razy ]
|

McConaghyBoats-Forty1Design-4.jpg [ 120.05 KiB | Przeglądane 6182 razy ]
|
_________________ "Wolność? co to takiego?" ja "Gdy wszyscy grają to samo - szukam dyrygenta" K.Szewczyk
Wspomnij: Orwella i Huxleya.
Zapraszam na "fejsa": "Dla tych co nie lubią szerokich ruf  " "Marian Strzelecki" oraz https://planyjachtow.pl/
Ostatnio edytowano 12 sty 2014, o 18:51 przez Maar, łącznie edytowano 1 raz |
Poprawiłem literówkę w temacie |
|
|